گراهام آرنولد سرمربی تیم ملی فوتبال استرالیا در نشست خبری پیش از بازی با کره جنوبی در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: مهم‌ترین موضوع این است که بازیکنان سرحال باشند. ما بازیکنانمان را یک روز مرخص کردیم که انرژی‌شان برگردد. ما برای بازی فردا آماده هستیم. ما انتخاب‌های زیادی داریم. آنها […]

- آرنولد خط و نشان کشید؛ می‌خواهیم با لذت برنده شویم!

گراهام آرنولد سرمربی تیم ملی فوتبال استرالیا در نشست خبری پیش از بازی با کره جنوبی در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: مهم‌ترین موضوع این است که بازیکنان سرحال باشند. ما بازیکنانمان را یک روز مرخص کردیم که انرژی‌شان برگردد. ما برای بازی فردا آماده هستیم. ما انتخاب‌های زیادی داریم. آنها تمرین خوبی داشتند و انرژی زیادی دارند و این چیزی است که من می‌خواهم. ما به خودمان ایمان داریم و می‌خواهیم لذت ببریم و برنده شویم.

او در واکنش به گلزنی کره جنوبی در دقایق پایانی گفت: ما باید تمرکز زیادی داشته باشیم. آنها اسکواد قوی‌ای دارند. ما باید بدانیم چه کار کنیم. ما روی نقاط قوت کره کار کرده‌ایم و از نظر دفاعی آماده هستیم. عملکرد خوبی در بازی قبلی‌مان داشتیم اما باید ببینیم فردا فوتبال برای ما چه می‌خواهد. ما جلو می‌رویم و می‌بینیم که در این جام چه اتفاقی می‌افتد.

سرمربی استرالیا گفت: ما و کره از نظر رنکینگ نزدیک به هم هستیم. ما عملکردمان را بهبود بخشیده‌ایم و می‌خواهیم مردم استرالیا را فردا خوشحال کنیم تا آنها افتخار کنند. ما باید آرام باشیم و فوتبال بازی کنیم و تمرکز داشته باشیم.

آرنولد درباره راهکارش برای مقابله با سرعت کره در خط حمله بیان کرد: ما باید روی آنها زمانی که توپ را در اختیار دارند فشار بگذاریم. کره بازیکنان تکنیکی هم دارد و ما باید از این نظر هم در کل ۹۰ دقیقه فشار بگذاریم. ما فردا به عنوان یک گروه به مصاف کره می‌رویم.

بیشتر بخوانید: توصیه کلینزمن به یک بازیکن در جام ملت‌های آسیا/ موقعیت حساسی برای کشور کره‌جنوبی است

منبع: خبـر ورزشی