به گزارش زیرنویس، سرهنگ رضا صادقی پور سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: روز گذشته در پی مراجعه و طرح  شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اخاذی از وی توسط مرد جوانی، رسیدگی موضوع را تیمی از ماموران عملیات کلانتری ۱۰۶ نامجو بر عهده گرفتند. وی با بیان اینکه در […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ رضا صادقی پور سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: روز گذشته در پی مراجعه و طرح  شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اخاذی از وی توسط مرد جوانی، رسیدگی موضوع را تیمی از ماموران عملیات کلانتری ۱۰۶ نامجو بر عهده گرفتند.

وی با بیان اینکه در بررسی های تخصصی به عمل آمده مشخص شد متهم با تبلیغات در فضای مجازی با موضوع انرژی درمانی اقدام به اغفال و اخاذی از شاکی کرده است افزود: با هماهنگی های قضائی ماموران متهم را در حالی که جهت اخاذی به شهروند دیگری مراجعه کرده بود غافلگیر و دستگیر کردند.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و فریب و اخاذی از شهروندان معترف شده و پس از استعلام  سوابق متهم مشخص شد متهم دارای سوابق متعدد و پرونده کیفری می باشد.

سرهنگ صادقی پور با اشاره به اینکه شهروندان به هیچ عنوان در فضای مجازی و حقیقی فریب این فرصت طلبان را نخورند و هر گونه موارد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند در پایان خاطر نشان کرد: تا کنون ۳ نفر از شاکیان  متهم را  شناسایی کرده اند و تحقیقات بیشتر برای  کشف جرائم احتمالی متهم ادامه دارد

منبع خبر: رکنـا