اوسمار مانع هایجک گزینه استقلال شد!
اوسمار مانع هایجک گزینه استقلال شد!

ورزش‌سه نوشت: اوسمار ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس در شرایطی که این باشگاه به دنبال توافق برای انتقال محمد حسین اسلامی به جمع سرخ‌پوشان بود، با این موضوع مخالفت کرد. پرسپولیس تا این لحظه علی‌رغم جدایی میلاد سرلک و محمد عمری و همچنین مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی که باعث شده از نظر کمبود بازیکن شرایط […]

- اوسمار مانع هایجک گزینه استقلال شد!

ورزش‌سه نوشت: اوسمار ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس در شرایطی که این باشگاه به دنبال توافق برای انتقال محمد حسین اسلامی به جمع سرخ‌پوشان بود، با این موضوع مخالفت کرد.

پرسپولیس تا این لحظه علی‌رغم جدایی میلاد سرلک و محمد عمری و همچنین مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی که باعث شده از نظر کمبود بازیکن شرایط خاصی را دنبال کنند، تنها موفق به جذب عبدالکریم حسن و عیسی آل‌کثیر شده است. دو بازیکنی که نسبت به لیست خروجی این تیم، ضعف آنها را پوشش نداده است.

در بازار نقل و انتقالاتی زمستانی اما باشگاه پرسپولیس همچنان در تلاش است تا بازیکنان مدنظر خود را به جمع سرخ‌پوشان اضافه کند. یکی از بازیکنانی که موردتوجه این باشگاه قرار گرفته بود، محمدحسین اسلامی بازیکن تیم ذوب آهن است که توافقات ابتدایی نیز در این رابطه صورت گرفته بود.

ستاره ۲۲ ساله ذوب آهن که به‌عنوان وینگر و همچنین هافبک هجومی تیم محمد ربیعی که در روزهایی که بحث انتقالش به استقلال با توجه به درخواست جواد نکونام داغ شده بود، اکنون پرسپولیس توانسته به توافق ابتدایی نزدیک شود.

با این حال در شرایطی که بحث دو باشگاه پرسپولیس و ذوب آهن به مراحل عقد قرارداد نزدیک شده بود، در گفت‌وگویی که با اوسمار ویرا داشتند، این انتقال فعلا به بن‌بست رسیده است.

سرمربی برزیلی پرسپولیس با اعلام این موضوع که نیاز و تمایلی به این انتقال ندارد، باعث شد تا باشگاه از مذاکرات خود با ذوب آهن عقب‌نشینی کند.

نکته جالب توافقات صورت گرفته در خصوص این مذاکره از این حیث بود که باشگاه پرسپولیس و ذوب آهن برای این انتقال به توافق اولیه برای معاوضه وحدت حنانوف با محمدحسین اسلامی به نتیجه رسیده بودند. این اتفاق باعث می‌شد تا ضمن اینکه سهمیه خارجی و بزرگسال سرخ‌پوشان خالی می‌شد، آنها بازیکن جوان و آینده‌داری را نیز به جمع خود اضافه کنند که در نهایت تصمیم اوسمار مانع از این اتفاق شد.

باید دید در شرایط کنونی در نهایت اوسمار به‌عنوان تصمیم گیرنده اصلی فنی این تیم، برای تقویت سرخ‌پوشان در ادامه مسیر چه برنامه‌ای خواهد داشت.

منبع: اطلاعات انلاین