تعطیل شدن شبکه من‌وتو برای این بود که جایی میان مردم ما نداشت
تعطیل شدن شبکه من‌وتو برای این بود که جایی میان مردم ما نداشت

محمد صالح جوکار، نماینده یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعطیلی شبکه من و تو، گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بحث نا‌امید کردن مردم در رسانه‌های خارجی در دستور کارهایشان است. این‌ها برای خودشان بدون هیچ سندی در شبکه‌های خود مطرح می‌کردند که جمهوری اسلامی کارش تمام است مثلاً شش […]

- تعطیل شدن شبکه من‌وتو برای این بود که جایی میان مردم ما نداشت

محمد صالح جوکار، نماینده یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعطیلی شبکه من و تو، گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بحث نا‌امید کردن مردم در رسانه‌های خارجی در دستور کارهایشان است. این‌ها برای خودشان بدون هیچ سندی در شبکه‌های خود مطرح می‌کردند که جمهوری اسلامی کارش تمام است مثلاً شش ماه یا یک سال دیگر. هیچ کدام این رسانه‌ها پایه و اساس نداشتند.

وی با بیان اینکه رسانه‌های فارسی زبان معاند به آخر خط رسیده‌اند، افزود: ملت ایران همیشه پای نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبر فرزانه خود ایستادگی کردند؛ میثاق و بیعت خود را بر مبنای اعتقادات و فرهنگ اسلامی خود اعلام کردند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران ۴۵ساله شده، تاکید کرد: در این ۴۵ سال چه فشار‌هایی بر جمهوری اسلامی از طرف قدرت‌های دنیا و سیاست‌هایشان تحمیل نشد. آن‌ها دنبال تضعیف جمهوری اسلامی ایران هستند که به خیال خودشان آن را از بین ببرند.

جوکار با اشاره به اینکه دشمن دست از توطئه برای از بین بردن انقلاب اسلامی همیشه استوار برنداشته است، ادامه داد: از ابتدا با نقشه توطئه درصدد نابودی و تخریب کشور بودند از کودتای داخلی، جنگ تحمیلی، اغتشاشات در چندین نوبت و فتنه‌هایی صورت گرفته در کشور همچنین در حوزه خارجی هم با تحریم‌های علیه ایران، ولی هرگز موفق نبودند. این انقلاب پشتیبانی مردم همیشه در صحنه را دارد.

وی عنوان کرد: جمهوری اسلامی امروز قدرت شگرفی پیدا کرده و اقتدار بالا دارد، جبهه مقاومت تشکیل شده، خود عظمت قدرت ایران و عمق راهبردی جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان می‌دهد، اما برعکس آمریکایی که زمانی ادعای میدان‌داری منطقه را داشت امروز خالی از تفکرات راهبردی شده است و در سیاست‌های منطقه‌ای و بین‌المللی به شدت افول کرده است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: جمهوری اسلامی با تمام دسیسه‌ها در جایگاه خود استوار و در عرصه سیاسی منطقه و قدرت علمی، فرهنگی، دفاعی با قدرت فزاینده قرار دارد.

وی اضافه کرد: دشمنان با خیال باطل، معتقد به این بودند که جمهوری اسلامی ایران با وجود این تحریم‌ها نباید رشد می‌کرد، ولی بحمدالله با اتکاء به خداوند متعال و ایمان قلبی ملت و پشتیبانی رهبری از توانمندی سرمایه‌های جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف پزشکی، علم و فناوری و هوافضا هم جایگاهی ویژه پیدا کردیم که در دنیا جزء کشور‌های پیشرفته قرار گرفتیم به گونه‌ای که برخی کشور‌های اروپایی هم هنوز به این موارد دست پیدا نکرده‌اند.

جوکار متذکر شد: تمام فعالیت این رسانه‌های بیگانه بالاخص شبکه من و تو عملیات روانی بود که علیه ملت ایران به کار می‌بستند، رسانه‌های فارسی زبان معاند از ابتدا با دروغ فعالیت خود را جلو بردند. کاملاً مشخص است مردم کشور ما دست این رسانه‌ها را دیگر خوانده‌اند که دنبال منافع شخصی خود هستند نه دوستدار ملت ایران و بیشتر به دنبال این هستند که با این حرکت‌ها پول و اعتبار از دشمنان ایران جذب و استفاده کنند.

وی یادآور شد: مردم ما همیشه ثابت کردند که دوستدار انقلاب، کشور، نظام و انقلاب اسلامی خودشان هستند. ملت ایران همیشه پایمردی دارند از جمله می‌توان، پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و مقابله با تروریست‌ها را نام برد. امنیت به ارمغان آورده ما در سایه حضور ملت بوده است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این انقلاب در سایه سار ولایت است، اظهار کرد: پیوند ناگسستنی بین ملت ایران و ولایت فقیه آن است. رهبر دلسوزی که حکیمانه در حال هدایت مسیر برایمان است؛ بنابراین این رسانه‌های معاند و دشمنان در برابر قدرت و عظمت ایران و ملتش کاملاً خلع سلاح هستند.

جوکار با بیان اینکه شبکه من و تو دائم به دنبال نوکری آمریکا و رژیم صهیونسیتی بود، خاطرنشان کرد: شبکه‌هایی که از طریق جنگ ترکیبی، شناختی و روایت‌های دروغی که علیه انقلاب اسلامی ایران می‌ساختند، فعالیت می کردند همانند همین شبکه ضدانقلاب من و تو دیگر جایگاهی در بین مردم ما ندارند و تعطیل شدند. این شبکه‌ها از طرف دشمنان ما حمایت می‌شوند، چون پایه، اساس و ایمان ندارند و یقینا رو به نابودی خواهند بود.

منبع: فارس

+