حسن‌زاده: فوتسال آنقدر جذاب است که نیاز به حواشی ندارد
حسن‌زاده: فوتسال آنقدر جذاب است که نیاز به حواشی ندارد

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، اصغر حسن‌زاده درباره پیروزی ۲ بر یک مس سونگون مقابل پوشاک حافظ ساری اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و توانستیم با ۲ گل به پیروزی برسیم. همیشه بازی کردن در ساری برای هر تیمی سخت بوده است و خدا را شکر توانستیم به پیروزی برسیم. وی افزود: تیم حافظ […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، اصغر حسن‌زاده درباره پیروزی ۲ بر یک مس سونگون مقابل پوشاک حافظ ساری اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و توانستیم با ۲ گل به پیروزی برسیم. همیشه بازی کردن در ساری برای هر تیمی سخت بوده است و خدا را شکر توانستیم به پیروزی برسیم.

وی افزود: تیم حافظ ساری همیشه خوب بوده اما با توجه به احتمال سقوط این تیم آنها با انگیزه هرچه بیشتر مقابل مس قرار گرفتند. بعد از دریافت ۲ گل این تیم به بازی برگشت و همین موضوع کارمان را سخت کرد. ما باید در نیمه اول موقعیت‌های خود را به گل  تبدیل می‌کردیم و با  توجه به ا ختلاف یک گل فشار زیادی روی بازیکنان ما بود و خدا را شکر توانستیم بازی را کنترل کنیم و به پیروزی برسیم.

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون همچنین در مورد حواشی این بازی عنوان کرد:‌ همیشه حواشی در فوتسال وجود دارد و بهتر است به این حواشی دامن نزنیم و به اصل مطلب که فوتسال است برسیم. به نظر من فوتسال خودش آنقدر جذاب است که نیاز به حواشی ندارد و تماشاگران باید از بازی لذت ببرند. 

حسن‌زاده همچنین در مورد تیم ملی فوتسال گفت: خدا را شکر وضعیت تیم ملی خوب است و با بگذاریم لیگ به پایان برسد و ان‌شاءالله پرقدرت تمرینات‌‌مان را برای آماده‌سازی جام ملت‌ها که انتخابی جام جهانی هم است، ادامه دهیم.

پایان پیام/





منبع: فارس