به گزارش زیرنویس ، شهریور امسال مرگ پسر جوانی در یکی از بیمارستان‌های پایتخت به بازپرس جنایی اعلام شد. به‌دنبال گزارش این خبر، تحقیقات آغاز و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد پسر جوان توسط خانواده‌اش به بیمارستان منتقل شده اما ساعاتی بعد تسلیم مرگ شده است. باتوجه به مشکوک بودن مرگ پسر جوان به […]

به گزارش زیرنویس ، شهریور امسال مرگ پسر جوانی در یکی از بیمارستان‌های پایتخت به بازپرس جنایی اعلام شد. به‌دنبال گزارش این خبر، تحقیقات آغاز و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد پسر جوان توسط خانواده‌اش به بیمارستان منتقل شده اما ساعاتی بعد تسلیم مرگ شده است.

باتوجه به مشکوک بودن مرگ پسر جوان به نام سهیل، جسد به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

 با انجام آزمایشات از سوی متخصصان پزشکی قانونی علت مرگ سهیل مصرف ترامادول اعلام شد.

این درحالی بود که خانواده سهیل مدعی بودند، پسرشان به مواد مخدر و مصرف ترامادول اعتیاد نداشته است. در تحقیقات از دوستان سهیل یکی از آنها سرنخ اصلی را به‌ دست تیم جنایی داد.

دوست سهیل گفت: روز حادثه با سهیل بودم، او حالش خوب بود و هیچ مشکلی هم نداشت. از من خواست با هم به یک عطاری در شمال غرب پایتخت برویم. در مقابل عطاری توقف کردم و سهیل به داخل مغازه رفت و از مرد جوانی که داخل عطاری بود یک بسته قرص گرفت. از زمانی که قرص‌ها را خورد حالش بد شد و ساعاتی بعد هم فوت کرد.

به‌دنبال اظهارات پسر جوان، تیم جنایی راهی عطاری شدند که دو خواهر صاحبان عطاری بودند. یکی از آنها در تحقیقات گفت: ما اصلاً قرص ترامادول نداریم.

وی درباره شاگرد عطاری هم گفت: چند ماه قبل پسری در این مغازه شاگردی می‌کرد اما از شهریورماه خیلی ناگهانی تسویه‌حساب کرد و رفت.

با توجه به اینکه تاریخ مرگ پسر جوان، دقیقاً دو روز بعد از تسویه کارگر عطاری بود و دوست سهیل هم مدعی بود که او قرص‌ها را از مرد جوانی خریداری کرده، بازپرس جنایی دستور شناسایی و دستگیری کارگر عطاری را صادر کرد. بررسی‌ها در این رابطه ادامه دارد.

منبع خبر: رکنـا