به گزارش زیرنویس، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت انتظامی استان ایلام گفت: فردی که به جرم قطع عضو تحت پیگرد قانونی بود بعد از گذشت ۲ سال متواری بودن، در ایلام دستگیر شد. در پی رسیدگی به پرونده محکومان متواری توسط پلیس اطلاعات امنیت استان، فردی که به جرم قطع عضو فرد دیگری به ۲ […]

به گزارش زیرنویس، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت انتظامی استان ایلام گفت: فردی که به جرم قطع عضو تحت پیگرد قانونی بود بعد از گذشت ۲ سال متواری بودن، در ایلام دستگیر شد. در پی رسیدگی به پرونده محکومان متواری توسط پلیس اطلاعات امنیت استان، فردی که به جرم قطع عضو فرد دیگری به ۲ سال حبس محکوم شده و از سال ۱۴۰۰ تاکنون متواری بود، مورد شناسایی قرار گرفت.

با تلاش بی وقفه ماموران پلیس اطلاعات و امنیت استان محل حضور این فرد مورد شناسایی قرار گرفت.

ماموران انتظامی با نهایت تلاش و سرعت عمل خود موفق شدند این فرد را به صورت کاملا غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

 متهم از اراذل و اوباش سابقه دار بود پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

 پلیس با قدرت و صلابت همواره ثابت کرده است که به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا امنیت و آرامش شهروندان در جامعه مختل شود و از شهروندان عزیز هم انتظار داریم تا ضمن همکاری مستمر با پلیس، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع خبر: رکنـا