به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سرچکو کاتانتس در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال ازبکستان مقابل قطر، در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ اظهار داشت: بازی سختی پیش رو داریم؛ همانند سایر دیدارها. بعد از دیدار قبلی استراحت داشتیم و تلاش کردیم تا جایی که می‌توانیم، خودمان […]

- قطر را برده‌ام؛ چرا فقط شکست‌های مرا به یاد می‌آورید؟!

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سرچکو کاتانتس در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال ازبکستان مقابل قطر، در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ اظهار داشت: بازی سختی پیش رو داریم؛ همانند سایر دیدارها. بعد از دیدار قبلی استراحت داشتیم و تلاش کردیم تا جایی که می‌توانیم، خودمان را برای مسابقه با قطر آماده کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برای دیدار فردا اعتمادبه‌نفس داریم و می‌خواهیم بازی خوبی ارائه کنیم؛ همین. هیچ چیز ویژه‌ای نیست.

سرمربی ازبکستان درباره کیفیت دیور خولمتاوف در این تیم تصریح کرد: این بازیکن از دیدگاه من عالی است. او عملکرد بسیار خوبی دارد و اولین بازی این بازیکن برای من سورپرایزکننده بود. او در هر جلسه تمرینی و حتی کمپ ازبکستان در دبی عملکرد خوبی داشت و شاید فردا بازی کند. اگر او به میدان برود، عملکرد خوبی خواهد داشت.

کاتانتس در مورد غایبان ازبکستان برای مرحله یک چهارم نهایی عنوان کرد: بازیکن مصدومی ندیدم و امیدوارم همه بازیکنان شرایط خوبی برای دیدار با قطر داشته باشند.

وی درباره دو شکست خود مقابل قطر هنگامی که سرمربیگری عراق را بر عهده داشت، بیان کرد: تشکر می‌کنم که شکست مرا به یاد دارید، اما بدانید من مقابل قطر برنده هم بوده‌ام! شغل من این است که تیم خودم را به بهترین شکل آماده مسابقه کنم. ۲.۵ سال است که با بازیکنان (ازبکستان) دور هم جمع شده‌ایم و آن‌ها می‌دانند چگونه مقابل قطر بازی کنند.

منبع: ایسـنا