تیم‌های ملی ایران و ژاپن فردا (شنبه) در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم می‌روند. علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم‌ملی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: خوشحالم که خیلی از رسانه‌های کشور‌های مختلف اینجا هستند که نشان دهنده بزرگی بازی فرداست. همانطور که آقای قلعه‌نویی گفتند، بازی می‌توانست […]

- حیف است که بین ما و ژاپن یکی حذف شود

تیم‌های ملی ایران و ژاپن فردا (شنبه) در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم می‌روند. علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم‌ملی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: خوشحالم که خیلی از رسانه‌های کشور‌های مختلف اینجا هستند که نشان دهنده بزرگی بازی فرداست. همانطور که آقای قلعه‌نویی گفتند، بازی می‌توانست در فینال باشد و حیف است که یکی از این دو تیم حذف شوند. ژاپن نشان داده که پیشرفت کرده و بازیکنان بزرگی دارد که در تمام تیم‌های مطرح دنیا بازی می‌کنند.

او افزود: ما برای موفقیت به اینجا آمدیم و می‌خواهیم اتفاق مهمی برای مردممان رقم بزنیم. این برای دومین بار است که در مرحله حذفی به ژاپن برمی‌خوریم. در بازی قبلی باختیم و فردا بازی سختی مقابل آن‌ها داریم. ما زمان کمی برای ریکاوری داشتیم و به آن ۷۲ ساعت قانونی نرسیدیم، ولی با کادر فنی و پزشکی خوبی که داریم به خوبی ریکاوری کردیم و آماده بازی فردا هستیم. فردا دعای ۸۰، ۹۰ میلیون ایرانی پشت سر ماست و می‌خواهیم کاری کنیم که دل مردم شاد شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا مانند بازی قبلی قول درخشش در ضربات پنالتی می‌دهد؟ گفت: گذشته‌ها گذشته است. ما فردا بازی مهمی داریم و این ریکاوری که باید انجام دهیم به بازیکنان ایران برمی‌گردد. ما باید ذهنمان را آماده کنیم. ما بازیکنان بزرگی داریم که ذهن قوی‌ای دارند و می‌توانیم با آمادگی در بازی فردا حاضر شویم. سخت است خصوصا اینکه بازی قبلی ۱۲۰ دقیقه بازی کردیم و شما این موضوع را در بدن بازیکنان دیدید. این موضوع سخت است، اما ذهن ما می‌تواند کمک کند. من امروز زمانی که بازیکنان را دیدم، آماده بازی فردا بودند.

منبع: ایسـنا