بازنشستگان کشوری از خدمات بیمه تکمیلی ابراز نارضایتی کردند. به گزارش زیرنویس جمعی از بازنشستگان فرهنگی در تماس با خبرنگار ایلنا، از نحوه ارائه خدمات بیمه تکمیلی ابراز نارضایتی کردند.  این بازنشستگان گفتند: بیمه تکمیلی، صورت حساب‌ها را با تاخیر فراوان می‌پردازد و بازنشسته‌ای که با جیب خالی هزینه‌های درمان را پرداخته باید مدت‌ها منتظر […]

بازنشستگان کشوری از خدمات بیمه تکمیلی ابراز نارضایتی کردند.

به گزارش زیرنویس جمعی از بازنشستگان فرهنگی در تماس با خبرنگار ایلنا، از نحوه ارائه خدمات بیمه تکمیلی ابراز نارضایتی کردند. 

این بازنشستگان گفتند: بیمه تکمیلی، صورت حساب‌ها را با تاخیر فراوان می‌پردازد و بازنشسته‌ای که با جیب خالی هزینه‌های درمان را پرداخته باید مدت‌ها منتظر واریز فاکتورها باشد. 

به گفته این بازنشستگان، مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری باید در این زمینه پاسخگو باشند و معلوم کنند که قصور از جانب چه کسی است؛ آیا صندوق مقصر است یا بیمه گذار تکمیلی. 

این بازنشستگان ادامه دادند: هزینه بیمه تکمیلی هر ماه از حقوق بازنشستگان کسر می‌شود؛ می‌خواهیم بدانیم آیا صندوق این مبالغ را دیر به شرکت بیمه گذار می‌پردازند یا بیمه گذار در انجام تعهدات خود تخلف می‌کند؛ در هر صورت، نباید تاوان این تخلفات بر دوش بازنشسته بیفتد.