به گزارش خبرگزاری خبرانلاین واحد های ۱۰۰ متری تهران عاقلانه‌ترین گزینه خرید برای سکونت و یا سرمایه‌گذاری در این شهر هستند، اگر خانواده باشید و یا حتی مجرد باشید، واحد آپارتمان های ۱۰۰ متری مناسب برای سکونت شما هستند که در تمامی مناطق تهران این واحد ها رو میتوان پیدا کرد. اقتصادانلاین نوشت: اگر سرمایه […]

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین واحد های ۱۰۰ متری تهران عاقلانه‌ترین گزینه خرید برای سکونت و یا سرمایه‌گذاری در این شهر هستند، اگر خانواده باشید و یا حتی مجرد باشید، واحد آپارتمان های ۱۰۰ متری مناسب برای سکونت شما هستند که در تمامی مناطق تهران این واحد ها رو میتوان پیدا کرد.

اقتصادانلاین نوشت: اگر سرمایه ای معادل ۱۲ میلیارد تومان در اختیار دارید، میتوانید واحد آپارتمانی ۱۳ ساله در محدوده گیشا را با متراژ ۹۰ متر و ۲ اتاق خواب را خریداری کنید.

همچنین با بودجه‌ای بالغ‌بر ۷ میلیارد تومان میتوانید آپارتمانی ۲ خوابه با سنی حدود ۲۵ سال و زیربنای ۹۰ متری را در محدوده ستارخان را خریداری کنید.

آپارتمانی در محدوده طرشت با زیربنای ۹۵ متر و ۲ اتاق خواب درحالی که ۱۰ سال از ساخت این واحد میگذرد را میتوانید با بودجه‌ای بالغ‌بر ۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

آپارتمان دیگری در محدوده پونک با متراژ ۱۰۰ متر و ۲ اتاق خواب درحالی که ۹ سال از ساخت این واحد میگذرد در روز های گذشته با قیمتی معادل ۱۱ میلیارد تومان معامله شده است.
همچنین واحد آپارتمان دیگری در همین محله درحالی که ۳ سال از ساخت این واحد گذشته باشد با متراژ ۹۰ متر و ۲ اتاق خواب، در روز های گذشته معادل ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

واحد آپارتمان دیگری در محدودا تهرانپارس‌غربی با متراژ ۹۷ متر و ۲ اتاق خواب با سنی معادل ۶ سال را میتوانید با بودجه‌ای معادل ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

اگر سرمایه‌ای معادل ۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در اختیار دارید، میتوانید آپارتمانی ۱۱ ساله با متراژ ۹۸ متر و ۲ اتاق خواب را در محله فاطمی خریداری کنید.

قیمت خانه‌های صد متری در تهران چند؟

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

۲۲۳۲۲۳

منبع: خبـرآنلاین