به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس و بر اساس گفته‌ی زاکربرگ، «تردز به‌صورت پایدار رشد می‌کند.» این شبکه‌ی اجتماعی در زمان آغازبه‌کار، سریعاً به ۱۰۰ میلیون کاربر فعال دست یافت و رکورد جدیدی ثبت کرد؛ اما خیلی زود آمار کاربران تردز کاهش یافت. مشخصاً تلاش‌های زاکربرگ و اعضای تیمش برای افزایش کاربران تردز جواب داده […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس و بر اساس گفته‌ی زاکربرگ، «تردز به‌صورت پایدار رشد می‌کند.» این شبکه‌ی اجتماعی در زمان آغازبه‌کار، سریعاً به ۱۰۰ میلیون کاربر فعال دست یافت و رکورد جدیدی ثبت کرد؛ اما خیلی زود آمار کاربران تردز کاهش یافت. مشخصاً تلاش‌های زاکربرگ و اعضای تیمش برای افزایش کاربران تردز جواب داده است.

بنا بر گزارش زومیت، مدیرعامل ۳۹ ساله‌ی متا می‌گوید تعداد کاربران تردز هم‌اکنون بیشتر از زمانی است که این شبکه‌ی اجتماعی فعالیتش را شروع کرد. از نگاه زاکربرگ، چنین دستاوردی نشان می‌دهد که تردز در مسیر تبدیل‌شدن به یک «موفقیت بزرگ» است.

مارک زاکربرگ اواخر سال گذشته‌ی میلادی گفته بود تردز از پتانسیل کافی برای دست‌یابی به یک میلیارد کاربر در سراسر دنیا برخوردار است. در آن زمان تعداد کاربران تردز کمی بیش از ۱۰۰ میلیون نفر بود. متا در گزارش مالی امروز گفت فیسبوک، اینستاگرام، مسنجر و واتساپ روزانه توسط ۳٫۱۹ میلیارد نفر استفاده می‌شوند. این آمار در فصل قبل ۳٫۱۴ میلیارد نفر بود. ازطرفی دیگر، هم‌اکنون به‌طور میانگین ۳٫۹۸ میلیارد نفر هر ماه از پلتفرم‌های متا استفاده می‌کنند.

تردز رقیب واقعی توییتر شد/ ماهانه ۱۳۰ میلیون نفر از شبکه اجتماعی تردز استفاده می‌کنند!

متا می‌گوید که در فصل پایانی ۲۰۲۳ موفق شده است ۴۰٫۱ میلیارد دلار درآمد به جیب بزند که بسیار بهتر از پیش‌بینی تحلیلگران بود. سود خالص متا به ۱۴٫۰۲ میلیارد دلار رسید. غول آمریکایی صنعت شبکه‌های اجتماعی در کل سال ۲۰۲۳ توانست درآمد ۱۳۴٫۹۰ میلیارد دلاری کسب کند. واکنش بازارهای مالی به گزارش متا قابل توجه بود و ارزش سهام این شرکت ۱۴ درصد رشد کرد.

منبع: خبـرآنلاین