ستاره تیم ملی را کتک زدند، طارمی کت را تن سردار کرد
ستاره تیم ملی را کتک زدند، طارمی کت را تن سردار کرد

ورزش سه نوشت: با توجه به فاصله زمانی اندک میان دو مسابقه مراحل یک هشتم و یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، شاگردان قلعه‌نویی فرصت زیادی برای آماده سازی قبل از دیدار با ژاپن نداشتند. از این رو نفرات تیم ملی روز گذشته تمرین ریکاوری خود را بعد از مصاف با سوریه پشت سر گذاشتند […]

- ستاره تیم ملی را کتک زدند، طارمی کت را تن سردار کرد

ورزش سه نوشت: با توجه به فاصله زمانی اندک میان دو مسابقه مراحل یک هشتم و یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، شاگردان قلعه‌نویی فرصت زیادی برای آماده سازی قبل از دیدار با ژاپن نداشتند. از این رو نفرات تیم ملی روز گذشته تمرین ریکاوری خود را بعد از مصاف با سوریه پشت سر گذاشتند و امروز (جمعه) تنها تمرین را قبل از رویارویی با ژاپن انجام دادند.

 

تنها تمرین ایران پیش از مصاف با سامورایی‌ها امروز از ساعت ۱۴:۳۰ در زمین شماره دو کمپ الریان شروع شد؛ خبرنگاران هم در ۱۵ دقیقه ابتدایی تمرین حضور داشتند و اتفاقات را ثبت کردند.

 

در بطن و حاشیه این تمرین اتفاقاتی رخ داد که در ادامه به آنها پرداخته شده است.

 

طارمی: کُت تن کیست؟

مهدی طارمی که در دیدار با سوریه کارت قرمز گرفت و از همراهی ایران در مسابقه با ژاپن محروم است، امروز در کنار بازیکنان دیگر بود. طارمی که اشک‌هایش بعد از کارت قرمز در بازی گذشته سوژه رسانه‌ها شده بود، امروز روحیه بهتری داشت و حتی با خبرنگاران هم شوخی می‌کرد.

طارمی در بخش مربوط به گرم کردن هنگام عبور از جلوی خبرنگاران از یکی از اهالی رسانه پرسید: «فردا کُت تن کیست؟» این خبرنگار پاسخ داد: «سردار آزمون».

در ادامه طارمی که لبخند روی لبش آمده بود، گفت: «خیر، کُت تن ایران است.»

این اتفاق جالب با خنده حضار همراه بود و فضای جالبی را برای ثانیه‌هایی در محل تمرین ایجاد کرد.

باروحیه برای نبرد با تیم اول آسیا

تمرین امروز تیم ملی با شادابی و طراوت خوبی برگزار شد؛ بازیکنان با روحیه بالا در این تمرین حضور یافتند و زیر نظر کادرفنی کار کردند تا نشان بدهند برای مسابقه با تیم اول آسیا در رنکنیگ جهانی آماده هستند.

 

شجاع و احسان مشکلی ندارند

شجاع خلیل‌زاده و احسان حاج‌صفی که اواخر بازی با سوریه دچار گرفتگی عضلانی شده بودند امروز بدون مشکل در کنار سایر نفرات تمرین کردند. کاپیتان تیم ملی پیش از آغاز تمرین همراه با رامین رضاییان، حمید مطهری، آندو تیموریان و رحمان رضایی چالش ضربه زدن آرام روی خط نیمه زمین را پشت سر گذاشت.

 

آیتم‌های تمرینی جلو رفت

بازیکنان تیم ملی بعد از گرم کردن، به انجام بازی آقاوسط پرداختند؛ آنها زیر نظر کادرفنی آیتم های تمرینی را پشت سر گذاشتند و بعد از خروج خبرنگاران از زمین هم به بحث‌های تاکتیکی پرداختند. در حین برگزاری این آیتم‌های تمرینی بازیکنان با روحیه خوب کارشان را انجام دادند و فضای شوخی و خنده هم داغ بود.

ستاره تیم‌ملی را کتک زدند!

فضای شاد و شوخی‌های بازیکنان در آیتم‌های تمرینی به طور دقیق مشخص بود. در هنگام بازی آقاوسط بابت لو نرفتن توپ توسط بازیکنان کُری‌های زیادی میان آنها به وجود آمد. در این بخش هر بازیکنی توپ را لو می‌داد به شوخی از سوی نفرات دیگر کتک می‌خورد که محمد محبی با چند بار لو دادن توپ سوژه کتک زدن نفرات شده بود!

 

کل‌کل قلعه‌نویی با کاپیتان کریم

در بخشی از تمرین امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی با کریم انصاری‌فرد مهاجم باتجربه ایران چالش جالبی را تجربه کردند. سرمربی و کاپیتان ایران برای ضربه زدن به توپ از روی خط محوطه جریمه با هم کل‌کل و کری‌خوانی کردند. قلعه‌نویی که خودش جزء بهترین کاشته‌زن‌های فوتبال در دوران بازی بود، با ستاره باتجربه ایران این چالش را امروز پشت سر گذاشتند تا لحظات جالبی را شاهد باشیم.

منبع: اطلاعات انلاین