به گزارش زیرنویس، به دلیل بارش برف و کاهش دمای هوا مدارس در برخی استان‌ها تعطیل شد. تهران: آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، به علت بارش برف، یخبندان و کاهش محسوس دما، آموزش در همه مقاطع تحصیلی نوبت صبح فیروزکوه برای فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه به صورت غیرحضوری و کلاس‌ها در بستر پیام‌سان […]

- برف مدارس این استان‌ها را (شنبه ۱۴ بهمن) تعطیل کرد/ اسامی درحال تکمیل شدن

به گزارش زیرنویس، به دلیل بارش برف و کاهش دمای هوا مدارس در برخی استان‌ها تعطیل شد.

تهران:

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، به علت بارش برف، یخبندان و کاهش محسوس دما، آموزش در همه مقاطع تحصیلی نوبت صبح فیروزکوه برای فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه به صورت غیرحضوری و کلاس‌ها در بستر پیام‌سان شاد برگزار خواهد شد.

همدان:

آموزش‌وپرورش استان همدان: باتوجه به بارش برف، برودت هوا لغزندگی سطح معابر، مراکز پیش دبستانی، مقاطع ابتدایی و متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم در سراسر استان، روز شنبه تعطیل و آموزش‌ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می‌گیرد.

مرکزی:

طبق اطلاعیه مدیریت بحران استان مرکزی، تمامی دانشگاه‌ها، مدارس، آموزشگاه‌ها و ادارات سراسر استان مرکزی به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان با توجه به بارش برف، برودت هوا، ضرورت مدیریت مصرف انرژی و کاهش شدت ناترازی، در روز شنبه ۱۴ بهمن ماه تعطیل شدند. همچنین فعالیت تمامی بانک‌ها در سراسر استان از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

کردستان:

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان: به دلیل بارش برف و یخبندان فعالیت تمام مدارس در روز شنبه به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

مشهد:

دیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی: با توجه به بارش قابل توجه برف در مشهد فردا تمامی مدارس در مشهد تعطیل است.

قم:

مدیرکل مدیریت بحران استان قم گفت: فعالیت همه مدارس شهرستان های کهک، جعفرآباد و بخش های سلفچگان و خلجستان به علت بارش برف، برودت دما و یخبندان فردا شنبه چهاردهم بهمن به صورت غیر حضوری خواهد بود.

سمنان:

در اطلاعیه ستاد مدیریت بحران استانداری سمنان آمده که با عنایت به بارش برف و کولاک در مناطق مختلف استان و احتمال یخبندان در معابر عمومی، تمامی مراکز آموزشی استان در تمامی دوره های تحصیلی، فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ به صورت غیرحضوری و بر بستر شاد فعالیت خواهند کرد.‌ فعالیت تمامی دستگاه های اجرایی استان در روز شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ با یکساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

۲۳۳۲۳۳

منبع: خبـرآنلاین