اقدامات مربوط به شماره گذاری و واگذاری تاکسی‌های برقی به رانندگان تهرانی در حال انجام است و از این تاکسی‌ها در مسیرهای اصلی و مرکزی شهر استفاده می‌شود.  سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به رونمایی از ۱۰۰ دستگاه تاکسی برقی گفت: بزودی این تاکسی‌ها با حضور در چرخه حمل و نقل مسافری در […]

اقدامات مربوط به شماره گذاری و واگذاری تاکسی‌های برقی به رانندگان تهرانی در حال انجام است و از این تاکسی‌ها در مسیرهای اصلی و مرکزی شهر استفاده می‌شود.

 سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به رونمایی از ۱۰۰ دستگاه تاکسی برقی گفت: بزودی این تاکسی‌ها با حضور در چرخه حمل و نقل مسافری در معابر پایتخت فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

شادی مالکی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: اقدامات مربوط به شماره گذاری و واگذاری تاکسی‌های برقی به رانندگان تهرانی در حال انجام است و بنا داریم از این تاکسی‌ها در مسیرهای اصلی و مرکزی شهر استفاده کنیم.

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تاکید بر اینکه خودروهای برقی نقش مهمی در کاهش آلودگی هوا دارند، افزود: در حال تنظیم قرارداد با ۹ شرکت خودروساز برای ورود ۴۹ هزار دستگاه تاکسی برقی برای فعالیت در پایتخت هستیم.

وی با بیان اینکه فرسودگی حمل و نقل عمومی نقش بسزایی در آلودگی هوای تهران دارد، اضافه کرد: توسعه حمل و نقل عمومی برقی قطعا به کاهش آلودگی شهر کمک می‌کند و بنا داریم با توسعه ناوگان برقی سهمی در کاهش آلودگی هوای پایتخت داشته باشیم.

چندی پیش با حضور وزیر صمت و همچنین شهردار تهران از ۱۰۰ دستگاه تاکسی برقی برای فعالیت در معابر پایتخت رونمایی شد و در آینده نیز قرار است ۴۹ هزار دستگاه از این خودروها وارد ناوگان تاکسیرانی تهران شود.

فرارو

+