اسماعیل‌پور: کم‌هزینه‌ترین تیم لیگ هستیم، اما فشار ناعادلانه‌ای روی ما بود
اسماعیل‌پور: کم‌هزینه‌ترین تیم لیگ هستیم، اما فشار ناعادلانه‌ای روی ما بود

جابر اسماعیل‌پور، قطر پاسور تیم هورسان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، در خصوص پیروزی تیمش مقابل سایپا در هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: بازی با سایپا خیلی خوب بود. با توجه به شرایط چند هفته گذشته و بدشانسی‌هایی که داشتیم باید به این پیروزی می‌رسیدیم. متاسفانه فشار ناعادلانه‌ای روی تیم ما بود.  […]

جابر اسماعیل‌پور، قطر پاسور تیم هورسان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی زیرنویس، در خصوص پیروزی تیمش مقابل سایپا در هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: بازی با سایپا خیلی خوب بود. با توجه به شرایط چند هفته گذشته و بدشانسی‌هایی که داشتیم باید به این پیروزی می‌رسیدیم. متاسفانه فشار ناعادلانه‌ای روی تیم ما بود.  پیش از آغاز فصل تصور می‌شد هورسان از لیگ برتر سقوط خواهد کرد؛ چرا که تیم جوان هستیم و نود درصد بازیکنان‌مان برای اولین بار در لیگ برتر بازی می‌کنند.

وی تصریح کرد: هم نتایج نیم فصل و هم مشکلاتی که تیم دچار آن است باعث شد بازیکنان جوان هورسان نتوانند فشارها را تحمل کنند. در چنین شرایطی کار برای کادرفنی خیلی سخت می‌شود؛ چون بازیکنان، تجربه کار در چنین شرایطی را ندارند.

بازیکن تیم هورسان با اشاره به اینکه تیمش با مشکلات مالی و حتی امکانات اولیه روبروست، عنوان کرد: در وهله اول باید از ممجموعه هورسان تشکر کنم که در لیگ برتر والیبال تیمداری می‌کند اما واقعیت این است که هورسان با بودجه خیلی کمی بسته شده است. البته هورسان متعلق به بخش خصوصی است و در شرایط فعلی، آنها هم با مشکلاتی روبرو هستند. ما حتی در خصوص امکانات اولیه مثل لباس و رفت و آمد هم با مشکل روبرو هستیم. امیدوارم باشگاه بیشتر از ما حمایت کند.

اسماعیل‌پور ادامه داد: هیچ کس انتظار نداشت هورسان نایب قهرمان نیم فصل اول شود و فکر می‌کردند قعرنشین باشیم. هواداران هورسان باید از دید دیگر به تیم نگاه کنند. برخی هوادارنماها دنبال اهداف دیگر هستند و هواداران واقعی هورسان نباید فریب آنها را بخورند.

وی با اشاره به اینکه به حضور  هورسان در پلی‌آف خوشبین است، اظهار داشت:  ما کم هزینه ترین تیم لیگ هستیم. چون بازیکنان با قراردادهای ناچیز به هورسان آمدند و این مسئله هم به این خاطر بود که می‌خواستند هر طور شده در لیگ برتر بازی کنند تا در فصل آینده بتوانند قراردادهای بهتری امضا کنند.

قطر پاسور هورسان در پایان در خصوص کار با آرش صادقیانی خاطرنشان کرد: صادقیانی یک مربی بین المللی است که بازیکنان جوان زیادی  را به والیبال ایران معرفی کرده است. او با پذیرفتن هدایت هورسان، ریسک بزرگی کرد؛ چون تیمی را تحویل گرفت که خودش آن را نبسته بود. ضمن اینکه از زمانی که صادقیانی هدایت هورسان را بر عهده گرفت ما ۶ پیروزی به دست آوردیم که برخی از این پیروزی ها مقابل تیم‌های بزرگ مثل پیکان بود.

پایان پیام/





منبع: فارس