قرارداد شگفت‌انگیزی که همیلتون را جذب فراری کرد
قرارداد شگفت‌انگیزی که همیلتون را جذب فراری کرد

به گزارش زیرنویس، لوئیس همیلتون با قراردادی به ارزش ۴۴۶ میلیون دلار که بسیار فراتر از وظایف رانندگی او در فرمول یک است، جذب فراری شد. وی روز پنجشنبه به همکاری خود با مرسدس پایان داد و قرار شد از سال ۲۰۲۵ برای فراری وارد رقابت شود.  نشریه فرانسوی Sportune جزئیاتی در مورد بسته‌های مالی […]

به گزارش زیرنویس، لوئیس همیلتون با قراردادی به ارزش ۴۴۶ میلیون دلار که بسیار فراتر از وظایف رانندگی او در فرمول یک است، جذب فراری شد. وی روز پنجشنبه به همکاری خود با مرسدس پایان داد و قرار شد از سال ۲۰۲۵ برای فراری وارد رقابت شود. 

نشریه فرانسوی Sportune جزئیاتی در مورد بسته‌های مالی ارائه شده توسط فراری به همیلتون را منتشر کرده است. طبق گزارشات منتشرشده، شرایط توافق شده توسط همیلتون شامل یک بسته پرداختی به مبلغ ۸۷ میلیون دلار برای سال ۲۰۲۵ است با امکان تمدید تا سال ۲۰۲۶ که یک چهارم آن به بودجه ماموریت ۴۴ اختصاص دارد. 

جان الکان رئیس فراری پیشنهاد ایجاد یک صندوق سرمایه گذاری مشترک از طریق فراری را به همیلتون داده است. نام تجاری Exor به ارزش بیش از ۲۷۲ میلیون دلار جایی است که همیلتون به عنوان سفیر برای نمونه کار خود خدمت خواهد کرد.

لوئیس همیلتون درباره ترک مرسدس، گفت: ۱۱ سال شگفت انگیز را با این تیم سپری کردم و به دستاوردهایی که با هم به دست آورده‌ایم بسیار افتخار می‌کنم. 

وی افزود: مرسدس از ۱۳ سالگی بخشی از زندگی من بوده است. اینجا جایی است که در آن بزرگ شده‌ام، بنابراین تصمیم‌گیری برای ترک آن یکی از سخت‌ترین تصمیماتی بود که تا به حال گرفته‌ام.

پایان پیام/





منبع: فارس