طی روزهای اخیر و بعد از انتخاب اوسمار لوس ویرا به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس، گزینه‌های مختلفی برای حضور در این تیم به باشگاه پرسپولیس و شخص اوسمار معرفی شدند. یکی از آن‌ها جلال‌الدین ماشاریپوف کاپیتان تیم ملی ازبکستان است که به تازگی قراردادش را با تیمی در یونان فسخ کرده و دوباره به پرسپولیس […]

- پرسپولیس به دنبال هافبک مورد نظر استقلال نیست

طی روزهای اخیر و بعد از انتخاب اوسمار لوس ویرا به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس، گزینه‌های مختلفی برای حضور در این تیم به باشگاه پرسپولیس و شخص اوسمار معرفی شدند.

یکی از آن‌ها جلال‌الدین ماشاریپوف کاپیتان تیم ملی ازبکستان است که به تازگی قراردادش را با تیمی در یونان فسخ کرده و دوباره به پرسپولیس معرفی شده است. با این حال مدیران این باشگاه تصمیم‌گیری را به عهده اوسمار گذاشتند.

شنیده‌های ما حاکی از آن است که سرمربی جدید پرسپولیس ستاره ازبک را نمی‌خواهد. او معتقد است وینگرهای زیادی در تیمش دارد و نیازی به حضور یک وینگر جدید نیست، از همین رو حضور ماشاریپوف در پرسپولیس را باید منتفی دانست.

لازم به ذکر است، اخبار مشابهی درباره انتقال ستاره ازبکستانی به استقلال هم در رسانه‌ها منتشر شده و احتمال دارد او راهی دیگر تیم تهرانی شود.

بیشتر بخوانید: هافبک خارجی مورد توجه استقلال در لیست خرید یک تیم جدید

منبع: خبـر ورزشی