مدیرعامل پرسپولیس بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی و البته انتخاب عجیب اوسمار لوس ویرا به عنوان سرمربی جدید این تیم،اصلا شرایط خوبی در پرسپولیس ندارد. هواداران پرسپولیس به شدت از عملکرد درویش ناراضی هستند و حتی هشتگ اخراج او چند روزی در فضای مجازی ترند شده است. شایعات برکناری درویش به اوج خودش رسیده و […]

- لابی مدیرعامل سابق پرسپولیس برای بازگشت/ این شخص جانشین درویش می‌شود؟

مدیرعامل پرسپولیس بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی و البته انتخاب عجیب اوسمار لوس ویرا به عنوان سرمربی جدید این تیم،اصلا شرایط خوبی در پرسپولیس ندارد. هواداران پرسپولیس به شدت از عملکرد درویش ناراضی هستند و حتی هشتگ اخراج او چند روزی در فضای مجازی ترند شده است. شایعات برکناری درویش به اوج خودش رسیده و ممکن است مدیرعامل فعلی پرسپولیس روزهای آخرش را در این باشگاه پشت سر بگذارد.

بی‌پولی، نداشتن درآمد کافی، مطالبات بازیکنان، عدم توانایی در جذب بازیکنان باکیفیت، رفتن باقری و گل‌محمدی و همچنین انتخاب عجیب‌ترین گزینه برای هدایت پرسپولیس از جمله مواردی است که باعث شده تا هواداران پرسپولیس از عملکرد درویش ناراضی باشند. حتی چند روز قبل تعدادی از آن‌ها مقابل وزارت ورزش تجمع کردند و خواهان برکناری درویش شدند. از گوشه و کنار خبر می‌رسد که خود وزارت هم بی‌میل نیست در پرسپولیس تغییراتی ایجاد کند و چند گزینه هم برای جانشینی درویش در نظر دارد.

همچنین یکی از مدیران عامل سابق پرسپولیس هم به شدت به دنبال بازگشت به این تیم است و در این زمینه مدت‌هاست که با افراد مختلف جلسه می‌گذارد و به نوعی لابی می‌کند. این فرد که چند سال قبل مدیرعامل پرسپولیس بود، مدعی شده با توپ پر و با پول به پرسپولیس برمی‌گردد و مشکلات این باشگاه را برطرف می‌کند. حال باید دید در نهایت وزیر ورزش در این خصوص چه واکنشی نشان خواهد داد و آیا دوباره شاهد تغییرات در پرسپولیس خواهیم بود.

گفتنی است خود درویش هم دوست دارد در پرسپولیس بماند و به همین دلیل این روزها سکوت اختیار کرده تا نقل و انتقالات را به پایان برساند و بتواند با خرید چند بازیکن و تقویت پرسپولیس، از فشار زیادی که روی خودش وجود دارد، کم کند. حال باید دید در نهایت جنگ مدیرعاملی در پرسپولیس به کجا خواهد کشید و وضعیت مدافع عنوان قهرمانی طی روزهای آینده به چه شکلی پیش خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: شایعه عجیب درباره پرسپولیس/ درویش رفتنی می‌شود؟

منبع: خبـر ورزشی