ایسنا نوشت: کریستیانو رونالدو قصد دارد پس از خداحافظی از دنیای فوتبال در باشگاه النصر باقی بماند و حتی به ریاست این باشگاه هم فکر می‌کند. کریستیانو رونالدو به نماد لیگ و فوتبال عربستان در شکل و شمایل جدیدش تبدیل شده است. حضور او در لیگ عربستان باعث شد تا همه نگاه‌ها به این لیگ دوخته […]

- نقشه مرموز رونالدو درباره النصر برملا شد

ایسنا نوشت: کریستیانو رونالدو قصد دارد پس از خداحافظی از دنیای فوتبال در باشگاه النصر باقی بماند و حتی به ریاست این باشگاه هم فکر می‌کند.

کریستیانو رونالدو به نماد لیگ و فوتبال عربستان در شکل و شمایل جدیدش تبدیل شده است.

حضور او در لیگ عربستان باعث شد تا همه نگاه‌ها به این لیگ دوخته شوند و ستاره‌های زیادی بعد از پیوستن رونالدو به النصر راهی لیگ متحول‌شده عربستان شدند و این انتقال‌ها همچنان هم ادامه دارند.

به نوشته سعودی‌اسپورت، رونالدو به چهره بسیار محبوبی در النصر تبدیل شده است و به نظر می‌رسد که این رابطه دوطرفه است؛ چرا که خود رونالدو هم به النصر علاقه زیادی دارد و این را بارها نشان داده است.

قرار نیست دوران حضور کریستیانو رونالدو در النصر کوتاه باشد بلکه برعکس این بازیکن قصد دارد حتی بعد از خداحافظی از فوتبال هم در النصر باقی بماند.

او می‌خواهد بخشی بزرگ از سهام باشگاه النصر را خریداری کند تا بعد از پایان دوران فوتبالش به عنوان عضو هیات‌مدیره یا حتی ریاست باشگاه را بر عهده بگیرد.

این  ستاره پرتغالی نمایش خیره‌کننده‌ای در النصر داشته است و سال ۲۰۲۳ عنوان بهترین گلزن فوتبال جهان را با پیراهن النصر به دست آورد.

منبع: اطلاعات انلاین