احتمال برکناری مدیرعامل باشگاه استقلال قوت گرفت
احتمال برکناری مدیرعامل باشگاه استقلال قوت گرفت

تابناک ورزشی نوشت: پس از بازگشت علی آقامحمدی به راس هیات مدیره باشگاه استقلال، حالا شنیده می‌شود که قرار است چند چهره قدیمی بعداز چنددهه! به هیأت مدیره آبی‌ها باز گردد. هنوز ماجرای جعل امضا یا اسناد در استقلال، و یا دیدار خودسرانه با سفیر عربستان در تهران و یا حتی کلنگ‌زنی ورزشگاه به اصطلاح جدید […]

- احتمال برکناری مدیرعامل باشگاه استقلال قوت گرفت

تابناک ورزشی نوشت: پس از بازگشت علی آقامحمدی به راس هیات مدیره باشگاه استقلال، حالا شنیده می‌شود که قرار است چند چهره قدیمی بعداز چنددهه! به هیأت مدیره آبی‌ها باز گردد.

هنوز ماجرای جعل امضا یا اسناد در استقلال، و یا دیدار خودسرانه با سفیر عربستان در تهران و یا حتی کلنگ‌زنی ورزشگاه به اصطلاح جدید استقلال که منجر به صدور بیانیه از سوی وزارت ورزش شد را کسی از یاد نبرده است.

با آغاز دور جدید تمرینات استقلال و رویارویی علی خطیر و جواد نکونام مدیرعامل و سرمربی این باشگاه در چند نوبت، کار به موضع گیری علنی کشید و تقابل دو طرف با لغو اردو شدت گرفت.

انتشار سند موافقت اعضای هیات مدیره باشگاه با عزل جواد نکونام که در کشوی میز خطیر محفوظ مانده، خشم سرمربی تیم استقلال را به اوج رسانده است.

حالا بهترین فرصت برای اجرای تغییرات در باشگاهی است که مدیرعاملش مدام درگیری و حاشیه دارد.

این امیدواری به وجود آمده بود که طرفین سرانجام اختلافات را کنار گذاشته و قرار است برای موفقیت تیم بزرگ استقلال تا پایان فصل اتحاد و همدلی را سرلوحه کار خود قرار دهند، اما آشتی و مودت ظاهری به وجود آمده حتی برای چند روز هم دوام نیاورده و به بهانه لغو اردوی استقلالی‌ها در کیش و پیروی بیانیه‌ای که در کانال باشگاه منتشر شد، دوباره اختلافات بالا گرفت و درحالی‌که در کمتر از یک هفته دیگر استقلال باید از سری رقابت‌های جام حذفی در یک دیدار سخت به مصاف مس رفسنجان برود آبی‌ها نه‌تنها موفق به جذب بازیکن و تقویت خود نشده‌اند بلکه پنجره‌شان نیز همچنان بسته و اوضاع امیدوار‌کننده گزارش نمی‌شود.

در چنین شرایطی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که خطیر آینده نامعلومی روی صندلی مدیریتی استقلال دارد و وزیر ورزش مشغول بررسی این موضوع است که احتمالا فرد دیگری را به‌عنوان جانشین مدیرعاملی که از تابستان امسال وارد باشگاه شده و در این مدت نتوانسته رضایت هواداران را کسب کند، انتخاب کند. 

این در حالی است که علی خطیر در همین نیم‌فصل نیز در جذب بازیکنان درخواستی جواد نکونام ناکام مانده و به نظر می‌رسد با برخی بهانه‌ها مدیرعامل استقلال خود را در یک بن‌بست خودساخته قرار داده است.

افشای معرفی چهار بازیکن از سوی خطیر با سابقه دلالی، به جواد نکونام و احتمال تاثیر جواب رد سرمربی در عدم جذب نفرات لیست نیم فصل، شرایط را وخیم تر کرده است.

خطیر که در ابتدای فصل هم نتوانسته بود آن‌طور که باید و شاید طبق نظر سرمربی تیمش از پس بستن تیمی قدرتمند بر بیاید در نیم‌فصل این فرصت را داشت تا این موضوع را جبران کرده و با همدلی با نکونام تا حدودی وضعیت آشفته استقلال را بهبود ببخشد. 

با این حال همان‌طور که علی خطیر در جذب نفرات لیست اول و دوم جواد نکونام ناکام ماند هنوز برای جذب نفرات لیست سوم هم توفیقی را به دست نیاورده این درحالی است که از گوشه و کنار خبر می‌رسد حداقل بازیکنان این لیست مانند تیکدری، اسلامی، گودرزی و سایرین خودشان در این مقطع از فصل تمایل دارند تا به استقلال آمده و پیراهن این تیم را بر تن کنند. 

نکونام می‌داند درنهایت کادر فنی و در راس آنها این سرمربی تیم است که باید پاسخگوی نتایج فنی باشد.

از سوی دیگر خطیر هم باید تا دیر نشده به بهترین شکل ممکن از این فرصت استفاده کند نه اینکه ناگهان افشاگری علیه سرمربی و ارتباط مدیربرنامه او با برخی بازیکنان مثل اسلامی بازیکن ذوب‌‌آهن ، در کانال های تلگرامی بپیچد.

در هر صورت قانون سقف قرارداد در فوتبال ایران شکست خورده اما اینکه مدیرعامل استقلال بخواهد به بهانه پایبندی به آن از تقویت تیمی که درصورت تحقق درخواست‌های سرمربی‌اش می‌تواند یکی از شانس‌های قهرمانی باشد، خودداری کند، به نظر نمی‌رسد این امر به مذاق هواداران خوش بیاید. با وجود این شرایط بعید نیست که وزیر ورزش نیز از تردید خارج شده و به‌زودی شاهد تغییرات مدیریتی در استقلال باشیم.

منبع: اطلاعات انلاین