به گزارش زیرنویس به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپ نیوز)، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع لاستیک (نخ‌تایر) با حضور بابک افقهی، مدیرعامل تاپیکو و اعضای هیأت مدیره نخ‌تایر برگزار شد. بابک افقهی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) […]

به گزارش زیرنویس به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپ نیوز)، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع لاستیک (نخ‌تایر) با حضور بابک افقهی، مدیرعامل تاپیکو و اعضای هیأت مدیره نخ‌تایر برگزار شد.

بابک افقهی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تقدیر و تشکر از زحمات آقای صنعان و آرزوی توفیق برای امیدی، مدیرعامل جدید نخ‌تایر بر پیگیری مجدانه مدیرعامل جدید جهت عرضه اولیه سهام شرکت در فرابورس تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) ادامه داد: افزایش سودآوری از طریق کاهش هزینه‌ها  و کاهش بهای تمام‌شده، پیگیری مجدانه کاهش دوره وصول مطالبات همراه با تعامل سازنده با شرکت‌های تایرساز جهت افزایش فروش و کاهش دوره وصول مطالبات، اصلاح ساختار مالی و کنترل هزینه‌های سربار از جمله مواردی است که باید در دستور کار مدیریت جدید قرار گیرد.

وی با تاکید بر ورود نخ‌تایر به بازارهای بین‌المللی گفت: برنامه و پیوست‌های صادراتی با شناسایی بازارهای جدید همراه با نگاه به بازار کشورهای همسایه باید برای افزایش سودآوری در دستور کار قرار گیرد.

افقهی همچنین بر حفظ خوشنامی برند نخ‌تایر تاکید کرد و افزود: با استفاده از تسهیلات بانکی جهت اجرای پروژه ها به اجرای آنها سرعت دهید و با هم افزایی درون گروهی و تعامل با شرکت‌های زیر مجموعه تاپیکو مانند بارز کرمان و کردستان فروش محصولات را افزایش دهید.

وی به لزوم تکمیل زنجیره ارزش اشاره کرد و افزود:  اجرای فازهای بعدی طرح تولید استیل کورد جهت تامین نیاز بازار داخل و جلوگیری از خروج ارز در کشور و مذاکره با خودرو سازان جهت انعقاد قرارداد فروش پارچه ایربگ در جهت به ظرفیت رساندن تولید پارچه ایربگ خودرو از جمله موارد مهمی است که باید برای آن برنامه‌ریزی کرد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) همچنین با اشاره به لزوم تربیت نیروی انسانی ماهر برای انتقال تجربیات پیشکسوتان در مجموعه نخ‌تایر تاکید کرد: نظام ارتقای درون سازمانی و استفاده از نیروهای موجود را در دستور کار قرار دهید و با نگاه به رابطه استاد-شاگردی باید به تربیت نیروی ماهر پرداخت.

وی در پایان خطاب به هیأت مدیره نخ‌تایر گفت: نقش شما باید هدایتگر و حمایت‌گر باشد و از تقابل با مدیرعامل پرهیز کنید.

مدیرعامل سابق نخ‌تایر در ابتدای این مراسم در گزارشی کوتاه از وضعیت فعلی نخ‌تایر گفت: در مدت زمان حضور در این شرکت توانستیم نخ‌تایر را از ورشکستگی خارج و تمامی بدهی‌ها را تسویه کنیم و زیان انباشه را به صفر برسانیم.

وی با بیان اینکه عرضه سهام اوایل اسفند انجام می‌شود، گفت: در این مدت توانستیم پروژه ساخت ایربگ را به صورت دانش‌بنیان بومی‌سازی کرده و ضایعات کارخانه را از ۲۲ درصد به ۲ درصد کاهش دهیم.

مسعود امیدی، مدیرعامل جدید نخ‌تایر نیز با تشکر از حسن اعتماد افقهی، مدیرعامل تاپیکو گفت: این  که مجموعه تاپیکو به من اعتماد کرده باعث افتخار بنده است و امیدوارم بتوانیم با توجه به سیاست‌های کلی دولت مردمی این قطار را به سر منزل مقصود برسانیم.

 

 

منبع خبر: رکنـا