مربی بدنساز تیم ملی: ژاپن بد نبود ما خیلی خوب بودیم
مربی بدنساز تیم ملی: ژاپن بد نبود ما خیلی خوب بودیم

به گزارش خبرنگار اعزامی  زیرنویس از دوحه، علی اصغر قربانعلی پور بعد از پیروزی ۲ بر یک مقابل ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا اظهار داشت:  بعد از بازی با سوریه با کمک کادر پزشکی و کادرفنی و خود بازیکنان ریکاوری را شروع کردیم و یک ریکاوری به روز و علمی […]

به گزارش خبرنگار اعزامی  زیرنویس از دوحه، علی اصغر قربانعلی پور بعد از پیروزی ۲ بر یک مقابل ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا اظهار داشت:  بعد از بازی با سوریه با کمک کادر پزشکی و کادرفنی و خود بازیکنان ریکاوری را شروع کردیم و یک ریکاوری به روز و علمی داشتیم و عملکرد بازیکنان را هم در میدان دیدید. برای مسابقه بعدی هم از همین امروز و در رختکن ریکاوری را شروع کردیم.

وی افزود: اولین بار است که همه اعضای تیم و تمامی ایرانیان حاضر در قطر و شما رسانه ها و خبرنگاران همگی شبیه یک قلب بودیم و همه در یک ضربان و یک ملت بودیم که صدایش را در ورزشگاه می شنیدیم و خدا هم به یکدلی ما نگاه کرد.

مربی بدنساز تیم ملی در خصوص اینکه نیمه دوم تیم ملی ما خیلی خوب کار کرد، گفت: ما خیلی خوب بودیم و بازیکنان مثل همیشه فرامین تاکتیکی کادرفنی را در زمین به خوبی اجرا کردند و ژاپن بد نبود بلکه تیم ملی ما خیلی عملکرد خوبی داشت.

پایان پیام/





منبع: فارس