محبی: به تاکتیک خودمان فکر می کردیم نه طلسم ژاپن
محبی: به تاکتیک خودمان فکر می کردیم نه طلسم ژاپن

به گزارش خبرنگار اعزامی زیرنویس از قطر، محمد محبی که به عنوان بهترین بازیکن بازی ایران و ژاپن انتخاب شد در نشست خبری اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که پیروز شدیم. بازی خیلی سختی بود. همانطور که قلعه‌نویی گفت حد این بازی از آسیا فراتر بود. خدا را شکر که بردیم دم همه بازیکنان […]

به گزارش خبرنگار اعزامی زیرنویس از قطر، محمد محبی که به عنوان بهترین بازیکن بازی ایران و ژاپن انتخاب شد در نشست خبری اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که پیروز شدیم. بازی خیلی سختی بود. همانطور که قلعه‌نویی گفت حد این بازی از آسیا فراتر بود. خدا را شکر که بردیم دم همه بازیکنان گرم، دم همه مردم ایران که ما را  دعا کردن هم گرم؛ چه کسانی که در ورزشگاه بودند چه کسانی که در خانه‌های‌شان بودند. از همه‌شان ممنون هستیم. امیدوارم دست پر به خانه برگردیم و باعث سربلندی کشور و پرچم کشورمان شویم.

وی افزود: ما در هر بازی برای حریفی که مقابل‌مان قرار می‌گیرد احترام قائلیم. من حتی نمی‌دانستم تا امروز نتوانستیم ژاپن را در جام ملت‌ها ببریم، الان این را شما به من گفتید. ما روی نقشه تاکتیکی خودمان تمرکز کرده بودیم و تلاش کردیم که بهترین خودمان باشیم. امروز حتی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال‌مان را نداشتیم مهدی طارمی غایب بود. دمش گرم که شب گذشته نیم ساعت، ۴۵ دقیقه با من صحبت کرد. خیلی به من کمک کرد که آرامش داشته باشم و در زمین خودم باشم و فشار بازی روی من تأثیر نگذارد. همین‌جا از او تشکر می‌کنم. جای صادق محرمی و مجید حسینی هم که مصدوم شدند خیلی خالی بود. همچنین مرتضی پورعلی‌گنجی که رباطش در تورنمنت چهارجانبه پاره شد خالی بود. این برد حاصل یکدلی و اتحاد تیم است. ۱۱ نفر حاضر در میدان با تمام وجود تلاش کردند. 

محبی با اشاره به تلاش کادر فنی گفت:‌ از کادر فنی باید تشکر کنم. به من و مهدی قائدی اعتماد کردند و از امیرخان و کادرشان باید تشکر کنیم همچنین کادر پزشکی و تدارکات و ماساژورها که در ریکاوری ما خیلی تلاش کردند بعد از بازی با سوریه و کنار ما بودند. از همه‌شان تشکر می‌کنم.

پایان پیام/





منبع: فارس