به گزارش زیرنویس، به نقل از زومیت، شیائومی ۱۴ اولترا احتمالاً به چهار دوربین ۵۰ مگاپیکسلی شامل دوربین اصلی با گشودگی دیافراگم متغیر f/۱.۶۳ تا f/۴.۰ و سنسور سونی LYT-۹۰۰ درکنار دوربین تله‌فوتو پریسکوپی و دوربین فوق‌عریض و دوربین تله‌فوتو مجهز خواهد بود. پرچم‌دار جدید شیائومی احتمالاً در رنگ‌های آبی و نارنجی و مشکی دردسترس […]

- زنگ خطر برای آیفون و سامسونگ به صدا درآمد

به گزارش زیرنویس، به نقل از زومیت، شیائومی ۱۴ اولترا احتمالاً به چهار دوربین ۵۰ مگاپیکسلی شامل دوربین اصلی با گشودگی دیافراگم متغیر f/۱.۶۳ تا f/۴.۰ و سنسور سونی LYT-۹۰۰ درکنار دوربین تله‌فوتو پریسکوپی و دوربین فوق‌عریض و دوربین تله‌فوتو مجهز خواهد بود.

پرچم‌دار جدید شیائومی احتمالاً در رنگ‌های آبی و نارنجی و مشکی دردسترس قرار می‌گیرد. برخی شایعات می‌گویند که شاید شیائومی ۱۴ اولترا به دوربین سلفی زیر نمایشگر مجهز شود.

پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای دوطرفه و باتری ۵٬۱۸۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۹۰ وات و بی‌سیم ۵۰ وات، از دیگر مشخصات احتمالی شیائومی ۱۴ اولترا هستند.

جدیدترین پرچم‌دار شیائومی احتمالاً در MWC ۲۰۲۴ درکنار تبلت شیائومی پد ۷ رونمایی خواهد شد. فعلاً قیمت گوشی جدید شیائومی را نمی‌دانیم. غول فناوری چینی برای فروش بیشتر از گوشی سامسونگ مدل گلکسی S۲۴ اولترا احتمالاً قیمت گوشی شیائومی ۱۴ اولترا را نسبتاً رقابتی تعیین خواهد کرد.

۵۸۵۸

منبع: خبـرآنلاین