به گزارش زیرنویس،  سردار علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: در پی وقوع یک مورد مرگ مشکوک در بیمارستان، بررسی موضوع در دستورکار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. کارآگاهان در ادامه طی تن پیمایی از مقتول آثار جراحت روی سر مقتول مشاهده کردند. در ادامه فرزند مقتول، طی تحقیقات به […]

به گزارش زیرنویس،  سردار علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: در پی وقوع یک مورد مرگ مشکوک در بیمارستان، بررسی موضوع در دستورکار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. کارآگاهان در ادامه طی تن پیمایی از مقتول آثار جراحت روی سر مقتول مشاهده کردند.

در ادامه فرزند مقتول، طی تحقیقات به کارآگاهان اظهار داشت که پدرش اواخر دی ماه به همراه یکی از دوستانش به یک سفره‌ خانه در نزدیکی لواسانات رفته بود که در آنجا با چند مرد که با هم نسبت فامیلی داشتند درگیری فیزیکی پیدا کرده و در ادامه پدرش به دلیل جراحات وارده به بیمارستان منتقل شد که پس از انجام اقدامات درمانی با وجود تلاش پزشکان مرگ مغزی شد و فوت کرد.

 این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه طی اقدامات میدانی و تحقیقات اطلاعاتی متوجه شدند که مقتول در شب حادثه در حالی که از حالت عادی خارج بود به یک سفره خانه در محدوده لواسان مراجعه و با صدای بلند اقدام به فحاشی کرده بود که چند نفر از مشتری‌ها به او اعتراض کرده و با او درگیر شده بودند.

کارآگاهان با توجه به مدارک موجود، پس از شناسایی هویت ضاربان به مخفیگاه آنان رفته و تعداد ۶ نفر از افراد دخیل در درگیری را دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی انتقال دادند. متهمان در بازجویی اولیه منکر ماجرا شدند اما در ادامه پس از ارائه مستندات و مدارک موجود، یکی از متهمان اعلام کرد که شب حادثه به همراه خانواده برای برگزاری جشن به یکی از سفره‌ خانه‌های محدوده لواسان رفته بود که ناگهان مقتول وارد رستوران شد و شروع کرد با صدای بلند به مردم فحاشی کردن و در ادامه بعد از اینکه به او تذکر دادند وی اعتنایی نکرده و با او درگیر شده و چند ضربه با مشت به سر او زده که مقتول بی‌هوش و به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان با بیان اینکه سایر نفرات نیز در بازجویی جداگانه صحت اظهارات متهم را تأیید کردند، خاطرنشان کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی، برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

منبع خبر: رکنـا