تیم ملی در یک بازی درخشان و تاریخی موفق شد ژاپن قدرتمند را شکست دهد و با شایستگی هرچه تمام‌تر راهی دور بعد شود. اتفاقی که شاید خیلی‌ها انتظارش را نداشتند ولی توسط بازیکنان تیم ملی رقم خورد و یوزها با نمایشی کم‌نظیر راهی مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا شدند. حریف تیم ملی در مرحله […]

- خوشحالی ستاره‌های تیم ملی به خاطر برد قطر!

تیم ملی در یک بازی درخشان و تاریخی موفق شد ژاپن قدرتمند را شکست دهد و با شایستگی هرچه تمام‌تر راهی دور بعد شود. اتفاقی که شاید خیلی‌ها انتظارش را نداشتند ولی توسط بازیکنان تیم ملی رقم خورد و یوزها با نمایشی کم‌نظیر راهی مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا شدند. حریف تیم ملی در مرحله بعد میزبان بازی‌ها قطر است که موفق شد با پیروزی مقابل ازبکستان در ضربات پنالتی راهی دور بعد شود.

هرچند بازی با میزبان هم سختی‌های زیادی دارد و کار راحتی نیست، ولی بازیکنان تیم ملی دوست داشتند در مرحله بعد مقابل قطر به میدان بروند و این تیم را رقیب راحت‌تری نسبت به ازبکستان می دانستند. قطر همین چندی قبل با ۴ گل به تیم ملی باخت ولی ازبکستان در آخرین بازی که مقابل تیم ملی برگزار کرد، موفق شد تیم ما را متوقف کند. دوندگی بالای ازبک‌ها و چقر بودن این تیم باعث این شده بود که بازیکنان تیم ملی ترجیح دهند با قطر بازی کنند.

با این حال بازی در نیمه نهایی مقابل هر تیمی سخت خواهد بود و دست کم گرفتن حریف ممکن است آرزوهای ما را بر باد دهد. گفتنی است دیدار دو تیم ایران و قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا چهارشنبه برگزار خواهد شد و برنده این بازی به فینال خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی