پرسپولیس درحالی در نقل و انتقالات زمستانی دو بازیکن به نام‌های عبدالکریم حسن و عیسی آل‌کثیر را به خدمت گرفته که هنوز کار این تیم در نقل و انتقالات به پایان نرسیده است. باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب یک هافبک و یک مهاجم دیگر است که تیمش را برای نیم فصل دوم تقویت کند. بعد […]

- اولین اختلاف نظر سرمربی جدید پرسپولیس با درویش

پرسپولیس درحالی در نقل و انتقالات زمستانی دو بازیکن به نام‌های عبدالکریم حسن و عیسی آل‌کثیر را به خدمت گرفته که هنوز کار این تیم در نقل و انتقالات به پایان نرسیده است. باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب یک هافبک و یک مهاجم دیگر است که تیمش را برای نیم فصل دوم تقویت کند. بعد از منتفی شدن حضور علیپور در پرسپولیس، اوسمار سرمربی این تیم نام یک مهاجم خارجی به نام ویل موتا را به مدیران پرسپولیس داد تا کارهای مربوط به جذب این بازیکن انجام شود.

این مهاجم ۱۸۴ سانتی متری که برزیلی و هموطن اوسمار است، رزومه قوی ندارد ولی سرمربی پرسپولیس روی جذب این بازیکن اصرار دارد. هرچند مذاکرات ابتدایی هم با این بازیکن انجام شده، ولی هنوز توافقات نهایی با این بازیکن و باشگاهش صورت نگرفته است.از طرفی تیم مدیریتی پرسپولیس به دنبال جذب رحمان جعفری ستاره شمس آذر قزوین است و مذاکراتی برای جذب این بازیکن صورت گرفته است.

رحمان که از دو تیم سپاهان و تراکتور هم پیشنهاد دارد، به شدت پرسپولیسی است و دوست دارد برای تیم محبوبش بازی کند. با این حال پرداخت پول رضایتنامه به باشگاه شمس آذر مشکل بزرگ این بازیکن برای پیوستن به پرسپولیس است. ضمن اینکه اوسمار به مدیران پرسپولیس اعلام کرده فقط گزینه خودش را می‌خواهد و علاقه ای به جذب جعفری ندارد. طی روزهای اخیر هم سرمربی جدید قرمزها با جذب اسلامی پدیده تیم ذوب آهن و ماشاریپوف مخالفت کرده بود. همین موضوع باعث به وجود آمدن اختلاف نظر بین درویش و اوسمار شده است. سرمربی گزینه خودش را می‌خواهد ولی باشگاه قصد دارد جعفری را جذب کند. خیلی‌ها فکر می‌کردند با انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس، اختلاف نظرها در این تیم کم خواهد شد ولی در همان ابتدای کار می‌بینیم که طرفین بر سر جذب بازیکن با هم به اختلاف خوردند.

منبع: خبـر ورزشی