به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، غفور کارگری در حاشیه مراسم تقدیر از برترین‌های فرهنگی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو اظهار داشت: عنوان این مراسم حدیث سرآمدان بود. تفکر ما این بود که در کشور باید به امر اخلاق، پهلوانی، غیرت ایرانی و مسائل ارزشی توجه بیشتری صورت بگیرد. مربیان و ورزشکاران ما توجه خوبی […]

- مشکل اشتغال قهرمانان پارالمپیکی در حال پیگیری و حل است

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، غفور کارگری در حاشیه مراسم تقدیر از برترین‌های فرهنگی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو اظهار داشت: عنوان این مراسم حدیث سرآمدان بود. تفکر ما این بود که در کشور باید به امر اخلاق، پهلوانی، غیرت ایرانی و مسائل ارزشی توجه بیشتری صورت بگیرد. مربیان و ورزشکاران ما توجه خوبی دارند، اما این مراسم را برای اهمیت بیشتر برگزار کردیم. توسط یک کمیسیون تمام کاروان اعزامی به هانگژو مورد بررسی قرار گرفت و ۱۱۳ نفر انتخاب شدند تا در کنار تجلیل از مدال‌آوران، از آن‌ها تجلیل صورت گیرد. امیدواریم این یک سراغازی باشد تا ورزشکاران ما در بعد قهرمانی و پهلوانی سرآمد ایران قوی باشند.

وی با اشاره به بحث اشتغال و مشکلات معیشتی این قهرمانان عنوان کرد: در نظارت و سرکشی که رئیس جمهور از حوزه ورزش داشتند، چند مورد کمبود‌ها گفته شد. یک هفته بعد از حضور رئیس جمهور، مسائل گفته شده از طرف دفتر او در حال بررسی است تا مشکلات حل شود.

غفور کارگری در خصوص وضعیت زهرا نعمتی و حضورش در پارالمپیک گفت: درحاشیه مراسم مربوط به جوایز شهرداری اعلام کردیم که او کاروان ایران را همراهی خواهد کرد و کاروان ایران از حضور او بهره خواهد برد.

رئیس کمیته پارالمپیک درمورد مسئله دوپینگ گفت: دوپینگ تعدادی از عزیزان در مسابقات پاراآسیای هانگژو در حال بررسی است و برای پارالمپیک پاریس نیز آموزش و بررسی بیشتر را مدنظر قرار دادیم تا دیگر چنین مشکلاتی نداشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا