سرپرستان خانوار مشمول طرح کالابرگ، در سراسر ایران پس از ورود به سایت یا اپلیکیشن دیجی‌کالا با انتخاب کالاهای مورد نیازشان می‌توانند کد احراز کالابرگ خود را ثبت کرده و پس از انجام این کار ۱۱ قلم کالای اساسی را با قیمت اردیبهشت ۱۴۰۱ تهیه کنند. طبق آنچه وزارت تعاون اعلام کرده است؛ شیر، ماست، […]

- خرید از سوپرمارکت دیجی‌کالا با قیمت سال قبل

سرپرستان خانوار مشمول طرح کالابرگ، در سراسر ایران پس از ورود به سایت یا اپلیکیشن دیجی‌کالا با انتخاب کالاهای مورد نیازشان می‌توانند کد احراز کالابرگ خود را ثبت کرده و پس از انجام این کار ۱۱ قلم کالای اساسی را با قیمت اردیبهشت ۱۴۰۱ تهیه کنند. طبق آنچه وزارت تعاون اعلام کرده است؛ شیر، ماست، پنیر، قند و شکر، مرغ، تخم‌مرغ، گوشت قرمز منجمد، روغن، برنج، حبوبات و ماکارونی با کالابرگ قابل خرید هستند و این تخفیف ویژه به آنها تعلق می‌گیرد.

کالابرگ الکترونیکی مدتی است از سوی این وزارتخانه به طور اختیاری به خانوارهای دهک‌های اول تا هفتم و خانوارهای تحت‌پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد تعلق گرفته و جایگزین یارانه نقدی شده است. هدف از اختصاص این کالابرگ تامین حداقل کالری، پروتئین، ریزمغذی و ویتامین های لازم برای افراد (منطبق با نظر انستیتو تغذیه ایران) با قیمت های مبنا است.

کاربران دیجی‌کالا امکان استفاده از این کالابرگ را برای خریدهای سوپرمارکتی از سایت و اپلیکیشن این فروشگاه آنلاین پیدا کرده‌اند و می‌توانند این اقلام را با حجم مشخص شده به صورت مستقیم و مانند سفارش‌های سوپرمارکت از دیجی‌کالا سفارش داده و مقابل در منزل خود دریافت کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید از دیجی‌کالا با استفاده از طرح کالابرگ الکترونیک می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید:

خرید سوپرمارکتی با کالابرگ الکترونیکی

منبع: خبـرآنلاین