در صورتی که کیلیان امباپه تابستان امسال به رئال مادرید بپیوندد، پاری‌سن‌ژرمن باید به سرعت ستاره دیگری را جایگزین کند. قرارداد کاپیتان تیم ملی فرانسه با این تیم در پایان فصل به پایان می‌رسد و او باید تصمیم خود را هرچه سریع‌تر اعلام کند. طبق آخرین گزارش نشریه فرانسوی لوپاریزین، امباپه تصمیم به امضای قرارداد […]

- پر کردن جای خالی امباپه در پاری‌سن‌ژرمن با وینگر میلان

در صورتی که کیلیان امباپه تابستان امسال به رئال مادرید بپیوندد، پاری‌سن‌ژرمن باید به سرعت ستاره دیگری را جایگزین کند. قرارداد کاپیتان تیم ملی فرانسه با این تیم در پایان فصل به پایان می‌رسد و او باید تصمیم خود را هرچه سریع‌تر اعلام کند. طبق آخرین گزارش نشریه فرانسوی لوپاریزین، امباپه تصمیم به امضای قرارداد با رئال مادرید گرفته اما این اقدام هنوز به طور رسمی به پاری‌سن‌ژرمن گفته نشده است. لوس بلانکوس همچنان مطمئن است که می‌تواند قرارداد انتقال رایگان امباپه را به دست آورد اما تا امروز هیچ چیزی تایید رسمی نشده است.

اگر امباپه انتقال مورد انتظار به پایتخت اسپانیا را در ماه‌های آینده تکمیل کند. پاری‌سن‌ژرمن به سرعت اقدام خواهد کرد تا یک فوق ستاره را برای پر کردن جای خالی او به تیم بیاورد. شبکه ESPN احتمال انتقال امباپه به رئال مادرید را در نظر گرفته و رافائل لیائو را به عنوان هدف شماره یک معرفی کرده است. لیائو تا سال ۲۰۲۸ با میلان قرارداد دارد و غول‌های ایتالیایی مبلغ بند فسخ ۱۷۵ میلیون یورویی او را تمام و کمال درخواست خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی