به گزارش زیرنویس ؛ رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در فریمان خراسان رضوی موجب مرگ مادر جوان و ۲ فرزندش شد. علی یزدانی  افزود: این حادثه ساعت ۱۳ و ۵۰ دقیقه ظهر امروز در «سفید سنگ شقایق» فریمان رخ داد که برای امدادرسانی […]

به گزارش زیرنویس ؛ رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در فریمان خراسان رضوی موجب مرگ مادر جوان و ۲ فرزندش شد.

علی یزدانی  افزود: این حادثه ساعت ۱۳ و ۵۰ دقیقه ظهر امروز در «سفید سنگ شقایق» فریمان رخ داد که برای امدادرسانی به مسمومان، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شد.

بررسی‌های اولیه نشان می دهد، آبگرمکن منزل مذکور لوله کشی نداشته است و این مادر حدود ۲۵ ساله به همراه ۲ فرزند پسر سه و پنج ساله در منزل مشغول استراحت بوده‌اند که به علت مسمومیت با گاز منواکسید کربن از طریق آبگرمکن جان خود را از دست داده‌اند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

 

منبع خبر: رکنـا