در آغاز دومین روز از هفته بیست‌وسوم لیگ برتر انگلیس، در مهمترین آنها منچستریونایتد در خانه برابر وستهام پیروز شد اما چلسی در نبرد خانگی با ولورهمپتون مغلوب شد. در ورزشگاه اولدترافورد، تیم منچستریونایتد میهمان لندنی خود تیم وستهام را با نتیجه ۳-۰ شکست داد. راسموس هویلون در دقیقه ۲۳ با پاسی از کاسمیرو و […]

در آغاز دومین روز از هفته بیست‌وسوم لیگ برتر انگلیس، در مهمترین آنها منچستریونایتد در خانه برابر وستهام پیروز شد اما چلسی در نبرد خانگی با ولورهمپتون مغلوب شد.

در ورزشگاه اولدترافورد، تیم منچستریونایتد میهمان لندنی خود تیم وستهام را با نتیجه ۳-۰ شکست داد. راسموس هویلون در دقیقه ۲۳ با پاسی از کاسمیرو و الخاندرو گارناچو دو بار در دقایق ۴۹ با پاس برونو فرناندش و ۸۴ با پاسی از اسکات مک‌تامینی گل‌های این بازی را برای منچستریونایتد به ثمر رساندند. منچستریونایتد با این نتیجه دوازدهمین پیروزی‌ خود را کسب کرد و با ۳۸ امتیاز جای میهمانش را در رده ششم جدول گرفت و آن را به رده هفتم فرستاد.

چلسی برابر ولورهمپتون تحقیر شد/ پیروزی منچستریونایتد با درخشش پسر عاشق رونالدو

در ورزشگاه استمفوردبریج اما چلسی با وجود اینکه با گل دقیقه ۱۹ کول پالمر از ولورهمپتون پیش افتاده بود، در ادامه چهار گل متوالی دریافت کرد و تنها موفق به جبران یکی از آنها شد تا در نهایت بازی را با نتیجه ۴-۲ ببازد. متئوس کانیا در دقیقه ۲۲ گل نخست گرگ‌ها را زد و پس از او اکسل دیساسی در دقیقه ۴۳ (گل به خودی) دومین گل را برای ولورهمپتون به ثمر رساند. کانیا در دقیقه ۶۳ دومین گل خود و سومین گل تیم میهمان را هم به ثمر رساند و در دقیقه ۲۸ نیز با زدن گلی دیگر از روی نقطه پنالتی، هت‌تریک و خیال تیمش را از بابت کسب پیروزی آسوده کرد. تیاگو سیلوا مدافع برزیلی چلسی در دقیقه ۸۶ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد اما در نهایت تیمش نتوانست از شکست خانگی بگریزد.

چلسی با قبول دهمین باختش در فصل جاری لیگ برتر انگلیس ۳۱ امتیازی ماند و جای خود در رده دهم جدول را به مهمانش داد و خود به رده یازدهم سقوط کرد.

چلسی برابر ولورهمپتون تحقیر شد/ پیروزی منچستریونایتد با درخشش پسر عاشق رونالدو

منبع: خبـر ورزشی