به گزارش زیرنویس، ویوو V30 به‌طور رسمی برای بازارهای بین‌المللی معرفی شد. این گوشی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۷ نسل ۳ و باتری بزرگ بهره می‌برد و سیستم دوربین پشتی آن طراحی جالبی دارد. دستگاه مذکور از نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی OLED با وضوح ۱۲۶۰p و حداکثر روشنایی ۲۸۰۰ نیت بهره می‌برد و به حسگر اثر انگشت […]

به گزارش زیرنویس، ویوو V30 به‌طور رسمی برای بازارهای بین‌المللی معرفی شد. این گوشی از تراشه‌ی اسنپدراگون ۷ نسل ۳ و باتری بزرگ بهره می‌برد و سیستم دوربین پشتی آن طراحی جالبی دارد. دستگاه مذکور از نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی OLED با وضوح ۱۲۶۰p و حداکثر روشنایی ۲۸۰۰ نیت بهره می‌برد و به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز شده است.

بر اساس گزارش زومیت، تراشه‌ی ویوو V30 با فرایند ۴ نانومتری ساخته شده است و از پردازنده‌ی مرکزی هشت هسته‌ای با فرکانس ۲٫۶۳ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 720 بهره می‌برد. این محصول در چند مدل عرضه خواهد شد: نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی با رم ۸ گیگابایت، نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۸ گیگابایت، نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۱۲ گیگابایت و نسخه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی با رم ۱۲ گیگابایت.

ویوو V30 اولین گوشی هوشمند جهان محسوب می‌شود که از دوربین اصلی مجهز به حسگر ۱/۱.۵۵ اینچی ۵۰ مگاپیکسلی OmniVision OV50E استفاده می‌کند. این محصول همچنین به دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار مجهز شده است.

طراحی دوربین گوشی‌ها روزبه‌روز عجیب‌تر می‌شود

ظاهر جزیره‌ی دوربین پشتی Vivo V30 جالب به‌نظر می‌رسد و از دو بخش مربعی‌ تشکیل شده که ناحیه‌ی پایینی فقط فلش LED را در خود جا داده است. این محصول همچنین از دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار استفاده می‌کند.

یکی از پیشرفت‌های مهم ویوو V30 نسبت‌به نسل قبل، باتری بزرگ‌تر ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی است که از شارژ سریع ۸۰ وات پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به ضخامت ۷٫۵ میلی‌متری اشاره کرد.

ویوو V30 به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۴ را با رابط کاربری Funtouch 14 اجرا می‌کند و طبق ادعای ویوو، تا چهار سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت خواهد کرد.

قیمت گوشی ویوو هنوز مشخص نیست اما در چهار رنگ روانه‌ی بازار خواهد شد. این محصول به‌زودی در بیش‌ از ۳۰ کشور جهان ازجمله هند، اندونزی، مالزی، هنگ‌کنگ، سنگاپور، پاکستان، مصر و امارات دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت. باید دید قیمت گوشی مذکور نسبت‌ به رقبای هم‌رده‌اش چقدر خواهد بود.

۵۸۵۸

منبع: خبـرآنلاین