هدست جنجالی اپل ویژن پرو با قیمت نجومی به ایران رسید
هدست جنجالی اپل ویژن پرو با قیمت نجومی به ایران رسید

زومیت نوشت: همانطور که انتظار می‌رفت، فروشندگان ایرانی در زمانی کوتاه توانسته‌اند اولین هدست واقعیت ترکیبی اپل را وارد بازار کشور کنند.  قیمت هدست ویژن پرو در بازار ایران از ۲۵۰ میلیون تومان شروع می‌شود و در برخی فروشگاه‌ها به ۳۵۰ میلیون تومان هم می‌رسد. حضور ویژن پرو در ایران، تعجب‌برانگیز نیست؛ اما فروش آن عجیب […]

- هدست جنجالی اپل ویژن پرو با قیمت نجومی به ایران رسید

زومیت نوشت: همانطور که انتظار می‌رفت، فروشندگان ایرانی در زمانی کوتاه توانسته‌اند اولین هدست واقعیت ترکیبی اپل را وارد بازار کشور کنند.

 قیمت هدست ویژن پرو در بازار ایران از ۲۵۰ میلیون تومان شروع می‌شود و در برخی فروشگاه‌ها به ۳۵۰ میلیون تومان هم می‌رسد. حضور ویژن پرو در ایران، تعجب‌برانگیز نیست؛ اما فروش آن عجیب به نظر می‌رسد.

روند فروش ویژن پرو در آمریکا به این صورت است که کاربر باید ازطریق آیفون، چهره‌اش را اسکن کند. اپل سپس بر اساس اسکن چهره، قطعاتی مثل بخش مسدودکننده‌ی نور خارجی را به‌طور ویژه برای برای همان چهره‌ی اسکن‌شده ارائه می‌دهد.

 تا زمانی که چهره‌ی کاربر اسکن نشود، ویژن پرو نمی‌تواند بهینه‌ترین تجربه‌ی ممکن را ارائه دهد؛ چون واردشدن هرگونه نور خارجی به داخل دستگاه، کار با محیط واقعیت مجازی را دشوار می‌کند.

منبع: اطلاعات انلاین