به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، بپنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه استقلال به دلیل پرونده شکایت ریکاردو ساپینتو و دستیارانش توسط فیفا بسته شده بود. مدیران استقلال پرونده سرمربی پرتغالی پیشین خود را به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) بردند، اما در مورد دستیارانش طی نامه‌ای به فیفا درخواست کردند از محل مطالبات‌شان از این نهاد، […]

- وکلای دستیاران ساپینتو بالاخره راضی شدند!

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، بپنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه استقلال به دلیل پرونده شکایت ریکاردو ساپینتو و دستیارانش توسط فیفا بسته شده بود. مدیران استقلال پرونده سرمربی پرتغالی پیشین خود را به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) بردند، اما در مورد دستیارانش طی نامه‌ای به فیفا درخواست کردند از محل مطالبات‌شان از این نهاد، حق و حقوق دستیاران سایپنتو پرداخت شود.

فیفا با درخواست باشگاه استقلال موافقت کرد، اما وکلای دستیاران ساپینتو این موضوع را نمی‌پذیرفتند. مسئولان استقلال در نامه‌ای دیگر به فیفا مراتب را اعلام کردند و خواستار پیگیری پرونده شدند. ظاهراً فیفا از وکلای سایپنتو خواسته بود که مطالبات‌شان از طریق فیفا پرداخت شود و در نهایت وکلای سایپنتو این موضوع را پذیرفتند.

قرار است پرداخت مطالبات دستیاران ساپینتو توسط فیفا صورت بگیرد تا پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه استقلال باز شود.

استقلال در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل دوم تا به اینجا رافائل سیلوا و جلال‌الدین ماشاریپوف را جذب کرده است.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا