به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، باشگاه استقلال در نقل‌وانتقالات زمستانی رافائل سیلوا و جلال‌الدین ماشاریپوف را جذب کرده و قرار است این دو بازیکن به جای سعید مهری و کوین یامگا در لیست آبی‌پوشان قرار بگیرند. از باشگاه استقلال همچنین خبر می‌رسد که جواد نکونام نام ارسلان مطهری را در لیست خروج […]

- دیگر در تمرینات حاضر نشو!

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، باشگاه استقلال در نقل‌وانتقالات زمستانی رافائل سیلوا و جلال‌الدین ماشاریپوف را جذب کرده و قرار است این دو بازیکن به جای سعید مهری و کوین یامگا در لیست آبی‌پوشان قرار بگیرند.

از باشگاه استقلال همچنین خبر می‌رسد که جواد نکونام نام ارسلان مطهری را در لیست خروج قرار داده است. مسئولان استقلال روز گذشته نامه‌ای به این بازیکن داده و از او خواسته‌اند با توجه به قرار گرفتن در لیست خروج، در تمرینات آبی‌پوشان شرکت نکند. تمرین روز گذشته استقلال تعطیل بود و از امروز پیگیری می‌شود و باید دید واکنش مطهری به درخواست باشگاه چیست.

مطهری سال گذشته نیز در لیست خروج ریکاردو ساپینتو قرار داشت، اما به دلیل عدم توافق مسئولان وقت باشگاه استقلال با مطهری، این بازیکن در جمع آبی‌پوشان باقی ماند. مطهری در نیم‌فصل اول با توجه به عملکردش جایی در تفکرات کادر فنی استقلال نداشت و بیشتر بازی‌ها یا نیمکت‌نشین بود یا در لیست ۱۸ نفره قرار نمی‌گرفت.

چند باشگاه لیگ برتری خواهان مطهری هستند و به نظر می‌رسد جدایی او از استقلال می‌تواند به سود مهاجم فعلی آبی‌پوشان باشد تا حداقل در تیمی بازی کند که بیشتر به کار گرفته شود.

گفتنی است، طبق قانون نقل‌وانتقالات نیم‌فصل دوم، هر باشگاهی باید با بازیکن مازاد برای خروج از لیست توافق کند، در غیر این‌صورت امکان فسخ قرارداد یکطرفه وجود ندارد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا