تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی باید از ساعت ۱۸:۳۰ چهارشنبه شب هفته جاری در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل قطر، میزبان این رقابت‌ها قرار بگیرد که ورزشگاه الثمامه دوحه میزبان این بازی خواهد بود ولی به نظر می‌رسد عنابی‌ها جو استادیوم را به نفع خود خواهند کرد. هواداران تیم ملی ایران در […]

- کارشکنی قطری‌ها برای بازی حساس با ایران

تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی باید از ساعت ۱۸:۳۰ چهارشنبه شب هفته جاری در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل قطر، میزبان این رقابت‌ها قرار بگیرد که ورزشگاه الثمامه دوحه میزبان این بازی خواهد بود ولی به نظر می‌رسد عنابی‌ها جو استادیوم را به نفع خود خواهند کرد.

هواداران تیم ملی ایران در پنج دیدار گذشته مقابل فلسطین، هنگ‌کنگ، امارات، سوریه و ژاپن حضور پررنگی در استادیوم‌های قطر داشتند ولی بعید است این جو در دیدار آینده برابر قطر شکل بگیرد، چراکه میزبان بازی‌ها سهمیه کمتری از همیشه به تماشاگران ایرانی داده است.

در شرایطی که ورزشگاه الثمامه دوحه ظرفیت ۴۴ هزار و ۴۰۰ نفری دارد، هواداران ایرانی فقط هزار سهمیه به‌طور مشخص در این بازی دارند و بیشتر جایگاه‌ها به تماشاگران قطری اختصاص داده شده است.

قطری‌ها در حال خرید کل سهمیه اختصاص داده شده به آنها هستند و بعید است سهمیه اضافه‌ای باقی بماند تا هواداران فوتبال ایران آن را تصاحب کنند و با این شرایط ملی پوشان فوتبال ایران باید در یک استادیوم متفاوت از همیشه به مصاف تیم میزبان جام ملت‌های آسیا بروند و برای رسیدن به فینال تلاش کنند.

تیم ملی فوتبال ایران آخرین‌بار در دیدار مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ در ورزشگاه الثمامه دوحه به میدان رفت که مقابل آمریکا و در حضور بیش از ۴۲ هزار تماشاگر شکست خورد، اما امیدوار است این‌بار در همین استادیوم صعود به فینال را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: دعوای ژاپنی‌ها بعد از شکست مقابل ایران بالا گرفت/ حمله یک ستاره به سرمربی؛ هیچ کاری نکردی!

منبع: خبـر ورزشی