جدایی مربیان پرسپولیس قطعی شد
جدایی مربیان پرسپولیس قطعی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، در پایان نیم‌فصل اول لیگ برتر یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس از این تیم جدا شد اما با درخواست باشگاه، دستیاران او امور تمرینات را در اختیار گرفتن تا تکلیف سرمربی جدید مشخص شود.  در این بین باشگاه پرسپولیس بعد از چهار سال توانست اردوی خارجی برگزار کند و در جریان برگزاری […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، در پایان نیم‌فصل اول لیگ برتر یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس از این تیم جدا شد اما با درخواست باشگاه، دستیاران او امور تمرینات را در اختیار گرفتن تا تکلیف سرمربی جدید مشخص شود. 

در این بین باشگاه پرسپولیس بعد از چهار سال توانست اردوی خارجی برگزار کند و در جریان برگزاری این اردو بود که اوسمار ویرا دستیار یحیی گل‌محمدی به  عنوان سرمربی جدید پرسپولیس انتخاب و معرفی شد.

با این وجود محمد عسگری و مهرداد خانبان دو مربی پرسپولیس که در سال‌های اخیر در کادر فنی یحیی گل‌محمدی حضور داشتند اعلام کردند که قصد ادامه همکاری با سرمربی جدید را ندارند و به همین خاطر از این تیم جدا خواهند شد.

در پی این موضوع در نهایت محمد عسگری با بخشیدن بخشی از مطالبات خود فردا به صورت توافقی از پرسپولیس جدا خواهد شد و خانبان هم تا آخر هفته جدایی خود از این تیم را قطعی و رسمی خواهد کرد.

با این حال اوسمار ویرا در تلاش است تا چند مربی جدید به پرسپولیس اضافه کند تا جایگزین مربیان جدا شده شوند.

پایان پیام/





منبع: فارس