سرانجام اصرار جواد نکونام و پیگیری‌های مدیران باشگاه استقلال جواب داد تا جلال الدین ماشاریپوف بازیکن تیم ملی ازبکستان، آبی‌پوش شود و در نیم فصل دوم با پیراهن استقلال به میدان برود. ماشاریپوف چند ساعت پس از اینکه با ازبکستان از گردونه رقابت‌های قطر ۲۰۲۳ کنار رفت، توافق خود با استقلالی‌ها را علنی کرد و […]

- بازیکن خارجی استقلال چه روزی به ایران می‌رسد؟

سرانجام اصرار جواد نکونام و پیگیری‌های مدیران باشگاه استقلال جواب داد تا جلال الدین ماشاریپوف بازیکن تیم ملی ازبکستان، آبی‌پوش شود و در نیم فصل دوم با پیراهن استقلال به میدان برود.

ماشاریپوف چند ساعت پس از اینکه با ازبکستان از گردونه رقابت‌های قطر ۲۰۲۳ کنار رفت، توافق خود با استقلالی‌ها را علنی کرد و حالا باید به تهران بیاید و پس از سپری کردن تست پزشکی، همه چیز جهت عقد قرارداد او فراهم می‌شود. از قرار معلوم جلال الدین به استقلالی‌ها گفته که چند روز فرصت می‌خواهد تا به کارهای شخصی خودش رسیدگی کند و احتمالاً جمعه شب وارد تهران خواهد شد.

البته استقلالی‌ها امیدوارند شرایط به گونه‌ای فراهم شود تا این بازیکن ازبکستانی زودتر خودش را به تهران برساند چون هماهنگ شدنش با سایر نفرات حداقل یک هفته تمرین تاکتیکی طلب می‌کند.

منبع: خبـر ورزشی