تیم های ملی فوتبال ایران و قطر، روز چهارشنبه و در دیدار فوق العاده مهم از مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا به مصاف هم می روند تا برنده این مسابقه، راهی بازی فینال شود.     کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم داوری این مسابقه حساس را انتخاب کرد که طی آن، احمد […]

تیم های ملی فوتبال ایران و قطر، روز چهارشنبه و در دیدار فوق العاده مهم از مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا به مصاف هم می روند تا برنده این مسابقه، راهی بازی فینال شود.

 

سرنوشت ایران در دستان یک داور بی‌تجربه

 

کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم داوری این مسابقه حساس را انتخاب کرد که طی آن، احمد العلی، داور کم تجربه کویتی قرار است این بازی مهم را قضاوت کند. عبدالهادی العنزی (کویت) و محمد زیرول بن خلیل تان (مالزی) نیز او را در امر قضاوت یاری می کنند.

این داور کویتی در رقابت های امسال جام ملت های آسیا، سه مسابقه میان امارات و فلسطین، قرقیزستان و عمان  و همچنین دیدار ژاپن و بحرین را قضاوت کرده بود.

احمد العلی پیش از این نیز دیدار میان استقلال و الشرطه در لیگ قهرمانان آسیا که با تساوی یک – یک به پایان رسید و همچنین مسابقه امسال سپاهان و آلمالیق که با برتری سه بر یک شاگردان مورایس همراه بود را داوری کرده است.

در رزومه این داور کویتی، قضاوت های زیادی دیده نمی شود و او فعالیت بین المللی خود را از فصل ۲۰۱۹ – ۲۰۲۰ آغاز کرده است و در سطح خارجی، مسابقات چندانی را داوری نکرده است.

ورزش سه

+