به گزارش زیرنویس، دنیل سئونگ، مدیر بخش لوازم جانبی و گجت‌های پوشیدنی سامسونگ، اخیراً ازطریق لینکدین تأیید کرده است که غول فناوری کره‌ای قصد دارد این محصول سلامتی‌محور را در نیمه‌ی دوم سال عرضه کند. به نقل از زومیت، در رویداد آنپکد امسال، سامسونگ تماشاچیان را با پایان نیمه‌کاره‌ی خودش در انتظار باقی گذاشت. کره‌ای‌ها […]

- خبر هیجان‌انگیز برای طرفداران حلقه سامسونگ

به گزارش زیرنویس، دنیل سئونگ، مدیر بخش لوازم جانبی و گجت‌های پوشیدنی سامسونگ، اخیراً ازطریق لینکدین تأیید کرده است که غول فناوری کره‌ای قصد دارد این محصول سلامتی‌محور را در نیمه‌ی دوم سال عرضه کند.

به نقل از زومیت، در رویداد آنپکد امسال، سامسونگ تماشاچیان را با پایان نیمه‌کاره‌ی خودش در انتظار باقی گذاشت. کره‌ای‌ها پس از معرفی سری گلکسی S24 و هوش مصنوعی Galaxy AI، اعلام کردند که گجت جدیدی موسوم‌ به گلکسی رینگ در حال آماده‌سازی است؛ اما اطلاعاتی از مشخصات یا تاریخ عرضه‌ی رسمی آن را فاش نکردند.

حلقه‌ی هوشمند سامسونگ احتمالاً در رویداد بعدی این شرکت که در تابستان برگزار می‌شود، حضور خواهد یافت؛ جایی که انتظار می‌رود ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۷ و گوشی‌ تاشو گلکسی زد فولد ۶ رونمایی شوند. به‌نظر می‌رسد سامسونگ در حال تلاش برای دریافت مجوزهای پزشکی برای گلکسی رینگ است.

اگرچه سامسونگ تاکنون جزئیات کمی از گلکسی رینگ ارائه داده است، امبر ریور، سخن‌گوی این شرکت، پیش‌ازاین گفته بود که هدف از ساخت این حلقه، توانمندسازی افراد برای مدیریت سلامتی خود با رویکردی جامع و درعین‌حال ساده است.

انتظار می‌رود کاربران Samsung Health می‌توانند گلکسی رینگ را با گلکسی واچ ترکیب و برای پیگیری تناسب‌اندام پیشرفته‌تر و دقیق‌تر استفاده کنند.

درحال‌حاضر، اپل بر ارزیابی ویژگی‌های سلامتی ازطریق اپل واچ تمرکز دارد. دراین‌میان، اگر عملکرد حلقه‌ی هوشمند سامسونگ بتواند مطابق انتظارها باشد، کره‌ای‌ها خواهند توانست جایگاه مناسبی در این بازار به‌دست آورند؛ درست مانند کاری که با بهترین گوشی های تاشو خود انجام دادند.

۵۸۵۸

منبع: خبـرآنلاین