به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سعید عزت اللهی هافبک تیم ملی ایران در نشست خبری قبل از بازی نیمه نهایی با قطر در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ گفت: در اول جا دارد از کشور قطر به خاطر برگزاری این تورنمنت تشکر کنیم. بعد از جام جهانی که برگزاری آن افتخار آسیا […]

- انتخاب داور عرب زبان برای این بازی سوال برانگیز است

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سعید عزت اللهی هافبک تیم ملی ایران در نشست خبری قبل از بازی نیمه نهایی با قطر در جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ گفت: در اول جا دارد از کشور قطر به خاطر برگزاری این تورنمنت تشکر کنیم. بعد از جام جهانی که برگزاری آن افتخار آسیا بودد، دومین تورنمنت مهم را برگزار می کنند از آنها تشکر می کنیم، همه امکانات برای تیم‌ها تا حداقل مقدور تهیه کردند. جا دارد برای صعود به نیمه نهایی به تیم قطر تبریک بگویم. آنها مدافع عنوان قهرمانی هستند و کاملاً به آنها احترام میگذاریم.

هافبک تیم ملی ایران درباره بازی نیمه نهایی با قطر گفت:  بازی سختی پیش رو داریم. دور قبل به این مرحله رسیدیم و می دانیم در چه جایی سختی قرار گرفتیم، با وجود شیرینی پیروزی مقابل ژاپن باید این بازی را فراموش کنیم. باید با همه وجود برای مردم بجنگیم، همه بازیکنان در کوران مسابقات بودند. اما تایم بین مسابقات کار بازیکنان و کادر پزشکی را سخت کرد.

عزت اللهی در خصوص انتخاب داور کویتی برای دیدار با قطر گفت: برای ما مقداری علامت سوال وجود دارد. فکر نمی کردم داور عرب زبان برای این بازی انتخاب شود. فکر نمی کردم داور از حوزه خیلج فارس برای این بازی بگذارند. ین انتظار ما است که در آینده نزدیک در این مورد اندیشیده شود. تیم ملی ما بدون فکر به این موضوعات  وارد بازی می شود و هدف آن شاد کردن دل مردم است.

 

ادامه دارد…

منبع: ایسـنا