هافبک هجومی آرژانتینی-سوری به فولاد خوزستان پیوست
هافبک هجومی آرژانتینی-سوری به فولاد خوزستان پیوست

به گزارش زیرنویس، ابراهیم حصار هافبک تهاجمی دوملیتی که تجربیات زیادی در فوتبال آرژانتین دارد و چند ماهی است به عضویت تیم ملی سوریه در آمده، بعد از تایید فنی از سوی ایگناسیو مارتینز و توافق با مدیریت باشگاه قراردادی ۱.۵ ساله را با فولاد خوزستان به امضا رساند. این بازیکن ۳۰ ساله در جام […]

به گزارش زیرنویس، ابراهیم حصار هافبک تهاجمی دوملیتی که تجربیات زیادی در فوتبال آرژانتین دارد و چند ماهی است به عضویت تیم ملی سوریه در آمده، بعد از تایید فنی از سوی ایگناسیو مارتینز و توافق با مدیریت باشگاه قراردادی ۱.۵ ساله را با فولاد خوزستان به امضا رساند.

این بازیکن ۳۰ ساله در جام ملت‌های آسیا در چهار مسابقه برای سوریه به صورت کامل به میدان رفت و مقابل تیم ملی ایران هم ۱۲۰ دقیقه در ترکیب قرمزپوشان سوری حضور داشت ، در مصاف سوریه و هند پاس گل تیمش را به عمر خریبین داده بود.

ابراهیم حصار فصل گذشته لیگ برتر آرژانتین را در تیم بلگرانو گذراند و با این تیم به مقام پنجمی رسید. او با توانایی بازی در پست‌های هافبک تهاجمی، وینگر و مهاجم طی دو فصل گذشته در ۴۸ مسابقه برای بلگرانو به میدان رفت و موفق شد ۵ گل به ثمر برساند. این بازیکن آرژانتینی-سوری سابقه بازی در تیم‌های تیرو فدرال و استودیانتس دریوکاریو در لیگ برتر آرژانتین را در کارنامه دارد.

ابراهیم حصار که بعد از جام ملت‌های آسیا به آرژانتین سفر کرده بود، طی روزهای آینده به تهران می‌آید و با حضور در تمرینات کارش را با قرمزپوشان خوزستان شروع خواهد کرد.

- هافبک هجومی آرژانتینی-سوری به فولاد خوزستان پیوست

 

پایان پیام/





منبع: فارس