هاشمی: با برد ایران برای بازی فینال راهی قطر می شوم اما حضور رئیس جمهور قطعی نیست
هاشمی: با برد ایران برای بازی فینال راهی قطر می شوم اما حضور رئیس جمهور قطعی نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، کیومرث هاشمی با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) و مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) اظهار داشت: ایام‌الله دهه فجر را به ملت عزیز ایران تبریک عرض می‌کنم. هر ساله در چنین روزی جامعه ورزش برای تجدید میثاق با امام راحل در حرم مطهر حضور پیدا […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، کیومرث هاشمی با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) و مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) اظهار داشت: ایام‌الله دهه فجر را به ملت عزیز ایران تبریک عرض می‌کنم. هر ساله در چنین روزی جامعه ورزش برای تجدید میثاق با امام راحل در حرم مطهر حضور پیدا می‌کنند. آنها می‌گویند بعد از ۴۵ سال هنوز پایبند به ارزش‌های نظام و انقلاب هستیم. انشالله بتوانیم رهروی خوبی برای امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب باشیم. جامعه ورزش هم همچون سایر اقشار امام خمینی (ره) را دوست دارند و برای ارزش‌های ایشان، ارزش قائل هستند. 

وزیر ورزش و جوانان درمورد شرایط تیم ملی فوتبال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا خاطرنشان کرد: خودم برای بازی فینال حتماً راهی قطر خواهم شد، اما سفر رئیس جمهور هنوز قطعی نیست. معمولاً در این سطح دعوت‌هایی صورت می‌گیرد، اما هنوز چیزی قطعی نیست. فعلاً اجازه بدهید از سد قطر عبور کنند و سپس درمورد سایر موارد تصمیم‌گیری خواهد شد.

- هاشمی: با برد ایران برای بازی فینال راهی قطر می شوم اما حضور رئیس جمهور قطعی نیست

 

پایان پیام/





منبع: فارس