مهدی مهدوی‌کیا حتی هنگام کری‌خواندن هم ادب را از یاد نمی‌برد. بازیکن خوش‌اخلاق پرسپولیس و تیم ملی زمستان سال ۱۳۸۸ به فوتبال ایران بازگشت تا پس از ۱۱ سال دوباره در داخل کشور توپ بزند اما برخلاف تصور، به جای این‌که پیراهن پرسپولیس را بر تن کند با استیل آذین به توافق رسید! مهدوی‌کیا روز […]

مهدی مهدوی‌کیا حتی هنگام کری‌خواندن هم ادب را از یاد نمی‌برد. بازیکن خوش‌اخلاق پرسپولیس و تیم ملی زمستان سال ۱۳۸۸ به فوتبال ایران بازگشت تا پس از ۱۱ سال دوباره در داخل کشور توپ بزند اما برخلاف تصور، به جای این‌که پیراهن پرسپولیس را بر تن کند با استیل آذین به توافق رسید!

مهدوی‌کیا روز هفدهم بهمن سال ۸۹ در آستانه جدال استقلال و استیل‌آذین با تاکید بر این‌که به گشودن دروازه استقلال نیز فکر می‌کند، خطاب به همکارمان گفت: اولویت اول موفقیت تیم استیل آذین است ولی به گشودن دروازه استقلال از روی ضربات کاشته و ایستگاهی هم فکر می‌کنم. من تجربه گل‌زنی به استقلال با پیراهن پرسپولیس را دارم.

کاپیتان اسبق تیم ملی در ادامه این گفت‌وگو با اشاره به حضور علی کریمی در تیم شالکه، مسئله جالبی را باز کرد و مدعی شد قبل از این‌که به ایران بازگردد باشگاه شالکه آلمان  برای جذب او ابراز تمایل کرد و می‌خواست مهدوی‌کیا را با یکی از بازیکنان جوان خودش معاوضه کند ولی باشگاه آینتراخت فرانکفورت که مهدی در آن زمان برای این تیم توپ می‌زد با این درخواست مخالفت کرد و قضیه سر نگرفت.

زیرنویس‌گردی| کری‌خوانی مهدوی‌کیا برای استقلال؛ می‌خواهم با ضربه کاشته گل بزنم/ می‌توانستم بازیکن شالکه آلمان شوم

منبع: خبـر ورزشی