اولین‌بار چه‌کسی گفت اردن قهرمان جام ملت‌ها می‌شود؟
اولین‌بار چه‌کسی گفت اردن قهرمان جام ملت‌ها می‌شود؟

پیش از شروع جام ملت ها هیچ کس پیش بینی نمی کرد اردن یکی از تیم ها راه یافته به دیدار پایانی این مسابقات باشد. اما اکنون این اتفاق رخ داده است.

 

پیش از شروع جام ملت ها همه می گفتند که ژاپن قهرمان جام ملت ها می شود. شانس دوم به تیم کره جنوبی داده می شد و در رتبه های بعدی تیم هایی چون ایران – عربستان و استرالیا قرار می گرفتند. اما اکنون نه ژاپن در مرحله نیمه نهایی است و نه تیم هایی چون استرالیا و عربستان. از سویی کره هم در این مرحله به اردن باخت و حالا اردن یک پای فینال است و پای دیگر فینال هم یکی از دو تیم قطر و ایران خواهد بود.

اما اکنون شرایط تغییر کرده است. یورگن کلینزمن سرمربی تیم کره جنوبی بعد از شکست در برابر اردن این تیم را مدعی قهرمانی می داند. به واقع او اولین کسی است که به تیم اردن شانس قهرمانی داده است.

او بعد از بازی در مورد بازی و هم چنین شانس قهرمانی اردن  در جام ملت ها اینطور گفت: خیلی بد بود. واقعا ناراحت‌کننده. من عصبانی‌ام. قبل از ورود به زمین برای بچه‌ها ‏صحبت کردم. درباره اینکه امروز چطور باید بازی کنیم. ولی اردن خیلی بهتر بود. این را در ‏زمین دیدیم. علت باخت امروز واضح است. این شکست برای ما تلخ است. دل‌های ما ‏شکسته و عصبانی و غمگین هستیم. ولی مهم این است که در لحظات باخت شخصیت ‏خودتان را نشان بدهید. اردن مدعی قهرمانی این تورنمنت است.

منبع: خبـر ورزشی