تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی باید به مصاف قطر برود که میزبان جام ملت‌های آسیا برای پیروز شدن همه عوامل میزبانی و شرایط محیطی را به نفع خودش بسیج کرده است و به نظر می‌رسد از این بابت کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز مشکلی برای قطر ایجاد نکرده است! جدا از انتخاب داور عرب زبان […]

- ضربه جدید به تیم ملی قبل از بازی قطر/ بازار سیاه کارگران خارجی علیه تماشاگران ایران

تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی باید به مصاف قطر برود که میزبان جام ملت‌های آسیا برای پیروز شدن همه عوامل میزبانی و شرایط محیطی را به نفع خودش بسیج کرده است و به نظر می‌رسد از این بابت کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز مشکلی برای قطر ایجاد نکرده است!

جدا از انتخاب داور عرب زبان که یکی از تصمیم‌های بحث برانگیز کنفدراسیون برای این مسابقه محسوب می‌شد، شکل بلیت فروشی بازی هم سر و صدای بسیار زیادی راه انداخت طوری که فقط هزار صندلی به طرفداران ایران اختصاص یافت و مابقی صندلی‌ها توسط فدراسیون فوتبال قطر خریداری شد تا در اختیار تماشاگران میزبان قرار بگیرد!

به فاصله کمتر از ۳ ساعت تا آغاز بازی خبرهای رسیده از دوحه حکایت دارد که قطری‌ها برای پر کردن ورزشگاه به کارگران خارجی شاغل در این کشور هم وعده داده‌اند و با اهدای بلیط به آنها و در نظر گرفتن مزایا برایشان، خواسته‌اند تا در استادیوم حضور پیدا کنند. البته جالب اینجاست که برخی از آنها بازار سیاه درست کرده و مدعی اند که اگر تماشاگران ایرانی بلیت می‌خواهند می‌توانند از آنها به سه برابر قیمت درج شده، بخرند!

منبع: خبـر ورزشی