امیرمسعود عابدین: در حالی که فراری از الکتریکی سازی به شکل هیبریدی استقبال کرده و تقریباً نیمی از فروش این برند در سال گذشته را به خود اختصاص داده است، اولین مدل تماما الکتریکی آن تا سال ۲۰۲۵ وارد بازار نخواهد شد. احتمالا مهندسان این شرکت در حال محک زدن تسلا با سیستم PHEV آینده […]

امیرمسعود عابدین: در حالی که فراری از الکتریکی سازی به شکل هیبریدی استقبال کرده و تقریباً نیمی از فروش این برند در سال گذشته را به خود اختصاص داده است، اولین مدل تماما الکتریکی آن تا سال ۲۰۲۵ وارد بازار نخواهد شد.

احتمالا مهندسان این شرکت در حال محک زدن تسلا با سیستم PHEV آینده هستند که خودرو را در دو ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رساند. امیدواریم که فراری هیچ یک از عادات بد تسلا را یاد نگیرد!

استفاده از تسلا برای آزمایش فراری

این خودروساز در سال ۲۰۲۴ سه خودروی جدید را روانه بازار خواهد کرد که یکی از آنها می‌تواند دارای یک موتور پلاگین هیبریدی تویین توربوشارژ V۶ باشد. جانشین لافراری ظاهراً دارای یک موتور برگرفته از ۲۹۶GTB خواهد بود.

فراری ممکن است در حال حاضر بر روی خودروهای هیبریدی تمرکز کند، اما مانند بقیه خودروسازان، احتمالا در حال تحقیق در مورد خودروهای برقی هم هست. مدل S محبوب‌ترین مدل تسلا نیست، اما با بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت در قوی‌ترین تریم خود، هر خودروی برقی فراری باید از این سدان چهار در آمریکایی بهتر باشد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در زیرنویس مراجعه کنید.

۵۸۵۸

منبع: خبـرآنلاین