پرسپولیس پس از این‌که محمد رویانیان در زمستان سال ۹۲ از مدیریت این باشگاه رفت، دچار بحران شد. با انتخاب علی پروین به عنوان مدیرعامل موقت مشکلات مالی برجای‌مانده از گذشته حل نشد و به همین خاطر بازیکنان پرسپولیس تصمیم به اعتصاب گرفتند. پرسپولیسی‌ها چند روز تمرین نکردند و پس از این‌که علی پروین در […]

- ۱۰ سال گذشت| اگر دست بچه‌ها بود بعد از حرف‌های پروین دیگر تمرین نمی‌کردند!

پرسپولیس پس از این‌که محمد رویانیان در زمستان سال ۹۲ از مدیریت این باشگاه رفت، دچار بحران شد. با انتخاب علی پروین به عنوان مدیرعامل موقت مشکلات مالی برجای‌مانده از گذشته حل نشد و به همین خاطر بازیکنان پرسپولیس تصمیم به اعتصاب گرفتند.

پرسپولیسی‌ها چند روز تمرین نکردند و پس از این‌که علی پروین در جمعشان حضور یافت، اعتصاب خودشان را شکاندند. البته علی دایی در حرفی که به تیتر اول ما در روز نوزدهم بهمن سال ۹۲ تبدیل شد، با صراحت عنوان کرد اگر دست خود بازیکنان بود بعد از حرف‌های علی پروین دیگر نمی‌خواستند تمرین کنند چون علی‌آقا با صراحت به بازیکنان گفت تنها هستند و کسی به فکر آن‌ها نیست.

در آن مقطع پرسپولیسی‌ها تصمیم گرفتند اعتصاب خودشان را به حرمت هواداران بشکنند و تا قبل از تعطیلی اسفند ۹۲ با تمام وجود در میدان ظاهر شوند.

منبع: خبـر ورزشی